Wat ik vandaag toch heb meegemaakt!
- Brianlinden
- Lid
Wat ik vandaag toch heb meegemaakt!
Vandaag was er een scootermeeting in Delft, alles goed en leuk tot op de terug weg. Toen we net onderweg waren reden we langs een groepje "buiterlanders". Bij het volgende stoplicht kwam er links van mij een runner staan. Die bekeek mijn kappen goed en mijn uitlaat (yamaha aerox special edition heb ik) Dus ik ree verder en toen merkte ik op dat er opeens 2 scooter achter me aan kwam rijden. Ik voelde de bui al hangen opeens begon er 1 voor me te staan en met een mes richting mijn keel te wijzen. IK aarzelde geen moment en ik ramde zijn scooter vol, en scheurde weg die andere schooter kwam achter mij aan na een wildweg achtervolging door auto's door enzo. Ik had zelf ook een mes bij me dus die had ik in mijn hand toen die andere scooter mij voorbij kwam en dus ook voorme pakeerde en zijn handlanger was er ook weer en stond achterme. ik ontving een klap op mijn achterhooft en ik werd van mij scooter afgeslagen, en ze reden weg maar ik heb een dodemansknop op afstand dus de scooter ging uit.
Ik rende inmiddels met een omstander naar hun toe en pakte ze op mijn manier aan! Politie gebeld, omstanders erbij gehaald waarmee ik zeer dankbaar was, politie heeft ze ingerekend en de scooters van hun waren gestolen. Ik heb ze gewezen op de groep waar hun bijstonden en enkele van hun zijn ook aangehouden. Ik ga dus nooit meer naar een meeting alleen.
Ik hoop dat die mensen die mensen van hun scooter/fiets/auto beroven hun hele leven lang achter tralies slijten.
Ik rende inmiddels met een omstander naar hun toe en pakte ze op mijn manier aan! Politie gebeld, omstanders erbij gehaald waarmee ik zeer dankbaar was, politie heeft ze ingerekend en de scooters van hun waren gestolen. Ik heb ze gewezen op de groep waar hun bijstonden en enkele van hun zijn ook aangehouden. Ik ga dus nooit meer naar een meeting alleen.
Ik hoop dat die mensen die mensen van hun scooter/fiets/auto beroven hun hele leven lang achter tralies slijten.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
heb ook zoiets een keer gehad 2 jaar geleden. Wel door mijn eigen fout maar toch. Was uit geweest reed richting huis beetje te langzaam springt er opeens zo'n antiliaan achter op douwt mij eraf en rijd weg met mijn scooter. Paar dagen later vind mijn broer hem weer terug in een flat naast mijn werk
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- Brianlinden
- Lid
Jouw fout!Tex schreef:heb ook zoiets een keer gehad 2 jaar geleden. Wel door mijn eigen fout maar toch. Was uit geweest reed richting huis beetje te langzaam springt er opeens zo'n antiliaan achter op douwt mij eraf en rijd weg met mijn scooter. Paar dagen later vind mijn broer hem weer terug in een flat naast mijn werk
Mag jij niet meer naar huis rijden dan, ik zou lekker wachten tot die antiliaan die scooter weghaald ik zou er dan gewoon op afgaan met knuppel of niet!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Brianlinden
- Lid
- gilles
- Lid
- Brianlinden
- Lid