Wat ik vandaag toch heb meegemaakt!
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik hoop tot ze hun hele leven in de gevangenis mogen zitten,maar ze zullen toch weer binnenkort over straat lopen,en weer dezelfde daad(en)plegen. Gelukkig is het in ieder geval goed voor je afgelopen!
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Brianlinden
- Lid
Je weet dus hoe het gaat!.robin.h schreef:Ik hoop tot ze hun hele leven in de gevangenis mogen zitten,maar ze zullen toch weer binnenkort over straat lopen,en weer dezelfde daad(en)plegen. Gelukkig is het in ieder geval goed voor je afgelopen!
Ik heb al een aanklacht ingediend, een getuige ook.
Ik probeer mijn lichte schade te verhalen op de dader, nog hopen dat t lukt!
-
- Lid
Geweld met geweld oplossen is niet altijd de juiste manier.. een mes meenemen en pepperspray is strafbaar en kan voor gevaarlijke situaties leiden. Werk zelf in de zorg en heb een hekel aan zinloos geweld.. als je scooter gejat wordt door dit soort gasten.. so be it, verzekering keert uit toch? Beter je scooter kwijt dan een mes tussen je ribben.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
wat betreft dat geweld moet je niet oplossen met geweld ben ik het met je eens. De verzekering zal ik maar niet echt vanuit gaan. Denk eerlijk gezegd dat er weinig mensen zijn die hun scooter laten verzekeren voor diefstal omdat dat gewoon niet te betalen is. Alleen een WA verzekeringn volstaat al. Ik zelf had ook alleen maar WA verzekering. En ook al ben je voor diefstal verzekerd je krijgt dan maar zo'n klein beetje terug dat het nog maar de vraag is of je er weer een soortgelijke scooter voor kan kopen. Zo was mijn boot ook een keer gestolen, had hem netjes verzekerd voor diefstal. Wat kreeg ik terug, vrijwel niks. Kon er nog niet eens een nieuwe buitenboord motor voor kopen laats staan de boot + motor. Het beste is dat je de daders te pakken krijgt en hun gewoon laten betalen voor alle schade zodat jij je scooter weer in de exacte staat terug krijgt.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Probleem is wel de dader dan wel je naam en adres weet (een vordering tot schadevergoeding is een gewone civiel-rechtelijke actie waar de politie buiten staat). Je hebt dus best kans dat je binnenkort bezoek krijgt van de rest van z'n stam. Zorg er dus voor dat je voorlopig niet alleen op stille plekken komt.Brianlinden schreef:Je weet dus hoe het gaat!.robin.h schreef:Ik hoop tot ze hun hele leven in de gevangenis mogen zitten,maar ze zullen toch weer binnenkort over straat lopen,en weer dezelfde daad(en)plegen. Gelukkig is het in ieder geval goed voor je afgelopen!
Ik heb al een aanklacht ingediend, een getuige ook.
Ik probeer mijn lichte schade te verhalen op de dader, nog hopen dat t lukt!
Grtn
David
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Is niet de juiste manier inderdaad,maar als zoiets bij mij zou overkomen dan zou ik het ook zo oplossen.779 schreef:Geweld met geweld oplossen is niet altijd de juiste manier.. een mes meenemen en pepperspray is strafbaar en kan voor gevaarlijke situaties leiden. Werk zelf in de zorg en heb een hekel aan zinloos geweld.. als je scooter gejat wordt door dit soort gasten.. so be it, verzekering keert uit toch? Beter je scooter kwijt dan een mes tussen je ribben.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Daan S.
- Lid
Jonge jonge maar moet dit heen! Je hoort niet zo vaak dat Nederlanders dit doen? Echt te gek voor woorden gewoon, nu heb je nog geluk gehad, voor hetzelfde geld had er iemand een (alarm)pistool bij, weet je nooit met die gasten! Als ze dan is gaan werken ofzo! Daarom heb ik geen brommer en stop ik dat geld liever in mijn collectie
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Het hadden net zo goed skinheads kunnen zijn?
Afijn, ik zou uitkijken, wat eerder al gepost is: beter je scooter kwijt, dan je leven.
Afijn, ik zou uitkijken, wat eerder al gepost is: beter je scooter kwijt, dan je leven.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Darryl
- Lid
Nu maak ik me toch wat mee !!!!
Ik kom terug van school (met de scooter), ik denk rijd een stukje door het bos. Toen ik een eindje in het bos was stond er opeens een brommer voor me. Ik wil me omdraaien staat er achter me nog een. Toen was ik het zat, ik geef vol gas en rij naar die vent toen en schiet langs hem heen. Toen ik omkeek zag ik dat ze achter me aanreden. Maar in het bos met de smalle paadjes konden ze me niet inhalen . Toe ik eenmaal uit het bos was kon ik weer vol gas geven en raakte ik ze kwijt.
mzzl
Darryl
Ik kom terug van school (met de scooter), ik denk rijd een stukje door het bos. Toen ik een eindje in het bos was stond er opeens een brommer voor me. Ik wil me omdraaien staat er achter me nog een. Toen was ik het zat, ik geef vol gas en rij naar die vent toen en schiet langs hem heen. Toen ik omkeek zag ik dat ze achter me aanreden. Maar in het bos met de smalle paadjes konden ze me niet inhalen . Toe ik eenmaal uit het bos was kon ik weer vol gas geven en raakte ik ze kwijt.
mzzl
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Daan S.
- Lid
Wat vinden jullie toch zo geweldig aan een scooter? Het is levensgevaarlijk, en nog is veel te duur ook. Ik wacht liever tot ik een vaste baan heb en dan sparen voor een motor (Harley Davidson WLA )!! Maarja ik had mijn broer in het ziekenhuis zien liggen na zijn ongeluk (heeft echt geluk gehad!!) en toen had ik al zoiets van, wat heb je ook aan een scooter? Maar ik hoef ook geen grote afstanden te fietsen, moet dat wel, pech hebben dan. Liever iets langer fietsen dan weer ik weet niet hoeveel benzine/onderdelen kopen. Ik hoef dan niet ver te fietsen maar begrijp wel dat het makkelijk is dat als je elke dag heel ver naar school/werk moet het wel makkelijk is, ik respecteer ook iedereen zijn keuze, draag wel een helm!! Doe je dat niet zal ik is foto's plaatsen van mijn broer (net na het ongeluk), dan ga je wel ff nadenken denk ik
- Brianlinden
- Lid
Scooter is gewoon kicken, ik heb de voordeel dat ik meedoe aan sprints, etc. plaats die foto's maar, schrikken zal ik niet !
Geld geen probleem /word gesponserd :p
Geld geen probleem /word gesponserd :p
Laatst gewijzigd door Brianlinden op 20 okt 2004, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Brianlinden
- Lid