Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Hé, geen K3, k zal dat in de vakantie genoeg moeten aanhoren (k zal namelijk vakantiejob doen op een speelplein)
Waarom niet een beetje zachte en sfeervolle jazz?? (Is nu eenmaal mijn lievelingsmuziek, geef mij maar een jazzclub ipv een housecafé of zo, al is een koffiehoekje natuurlijk ook heel tof!)
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Eeei k eb een vraagske voor iedereen die in 't koffiehoekske verblijft of eventjes komt binnenpiepen: wilde duimen voor mij en alle andere menskes die in den blok zitten? (Waarschijnlijk bv Proos en nog heel wat andere op dit forum)
Ik duim in elk geval voor ulle!! HHEEEEEEEL VEEEEEL SUCCES!!!!!!
Juich juich, driewerf hoera, mijn examens zijn weer gepasseerd!! K heb nu heel veel tijd om heel veel te duimen voor iedreen die in de examens zit!! Bij deze nogmaals heeeel veel succes!!
Zo, ik ben weer een beetje bekomen van al dat server-gebeuren.
Bij deze allemaal een rondje! Ik zal straks ook even zoeken of er nog nootjes zijn of wat chips, die liggen hier nog ergens onder de bar denk ik. Hmmm, houdbaarheidsdatum..... december 97 ehm....
Proos schreef: Ik zal straks ook even zoeken of er nog nootjes zijn of wat chips, die liggen hier nog ergens onder de bar denk ik. Hmmm, houdbaarheidsdatum..... december 97 ehm....
Puh,ik had erger verwacht.
Zal ik maar een flesje van 1830 uit de Aldi opendoen?
zo... die verbouwing tussen 6-2003 en 2-2004 heeft de zaak veel goed gedaan volgens mij. Het ziet er keurig uit... eindelijk die koffie en wijnvlekken uit het tapijt. Nieuwe tap, eindelijk....
Leeghoofdigheid ter bestrijding van het maken van domme beslissingen