koffie hoekje annex bruin cafe
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
Het apparaat begint tot leven te komen als de gewenste order is ingevoerd. Naar enkele seconden verschijnt er dan in het kopje onder de uitlaat van het apparaat een heerlijk geurende kopje koffie.
Cacaopoeder naar smaak zelf toe voegen.
Cacaopoeder naar smaak zelf toe voegen.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Maar de kunst van een goede latte zit hem niet in de koffie (elk redelijk espresso apparaat brouwt er wel wat aardigs van), maar in de opgeklopte melk.
De melk moet tot de exact goede temperatuur verhit worden en vervolgens met een garde opgeklopt worden om het fijnste schuim te krijgen. Niet zo stevig dat er een dikke schuimlaag op de bodem van je mok overblijft, maar ook niet zo dun dat je halverwege je koffie alleen nog maar diarreebruin vocht in je kopje hebt zonder luchtigheid.
Voor de genieters is er een eenvoudig melk-loos alternatief; een dubbele espresso met een glaasje Sambucca ernaast. Niet geschikt voor de vroege ochtend...
De melk moet tot de exact goede temperatuur verhit worden en vervolgens met een garde opgeklopt worden om het fijnste schuim te krijgen. Niet zo stevig dat er een dikke schuimlaag op de bodem van je mok overblijft, maar ook niet zo dun dat je halverwege je koffie alleen nog maar diarreebruin vocht in je kopje hebt zonder luchtigheid.
Voor de genieters is er een eenvoudig melk-loos alternatief; een dubbele espresso met een glaasje Sambucca ernaast. Niet geschikt voor de vroege ochtend...
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Je hebt ook elektrisch aangedreven kloppertjes!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- paulstolk
- Lid
- Contacteer:
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Ik moet een beetje aan de lijn doen.... doe mij maar een Spa rood ofzo.
Van spa blauw heb ik altijd het idee gewoon water te drinken, terwijl dat koolzuur net 't idee geeft dat je toch ergens voor betaald hebt.
Van spa blauw heb ik altijd het idee gewoon water te drinken, terwijl dat koolzuur net 't idee geeft dat je toch ergens voor betaald hebt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- mauser
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het vrij ademen in dit cafe wel prettig, maar als je toch graag een sigaret wil opsteken vooruit dan maar. We hebben een goede afzuiging. Blowen doe je maar buiten.mauser schreef:mag je hier binnen roken?
ik wil namelijk wel een lekkere peuk opsteken maar
ik weet niet of je hier mag roken.
mag je hier ook wiet roken?
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"