En die man wilt hier nog Nederland stemmen wilt gaan halen, als ik maar 1 poster zie hangen van hem trek ik hem er direct vanaf!BRUSSEL - De Belgisch-Libanese voorman van de Arabisch-Europese Liga, Dyab Abou Jahjah, heeft maandag scherp uitgehaald naar de Nederlandse aanwezigheid in Irak. "Elke dode Amerikaanse, Britse of Nederlandse soldaat beschouw ik als een overwinning", zegt hij in een interview met het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.
Nu.nl
AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?
- Brianlinden
- Lid
AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?
Wat ik vandaag las was weliswaar gewoon IDOOT
- Peter M
- Lid
De AEL en Jahjah hebben de laatste tijd nogal weinig media aandacht gehad, vandaar waarschijnlijk die uitspraak.
Enkele jaren geleden volgde op een stilte rond de AEL ook een voorstel van Jahjah om Arabisch tot 4de landstaal van België te maken.
Op politiek vlak (nog) niet teveel aandacht besteden aan dat soort individuen
Enkele jaren geleden volgde op een stilte rond de AEL ook een voorstel van Jahjah om Arabisch tot 4de landstaal van België te maken.
Op politiek vlak (nog) niet teveel aandacht besteden aan dat soort individuen

- Dodo
- Lid
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Net als wat ze in Duitsland onlangs hebben gedaan met een radicale Iman, op het vliegtuig zetten en hem niet meer toelaten in Europa.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
-
- Lid
- Contacteer:
Dit heeft volgens mij niks te maken met het opleidingsniveau van iemand. Godsdienstwaanzin komt voor onder mensen van verschillende intelligentie.779 schreef:Ze moeten gewoon verplichten dat iedereen minimaal een MBO diploma heeft.. met een beetje (ontwikkeld) verstand gebeuren deze uitspraken gewoon minder....
-
- Lid
Ik bedoel het in het algemeen.. onderzoek wees uit dat nog een groot deel van de allochtone Nederlanders niet verder studeert dan het VMBO of deze nog niet eens afgemaakt heeft! Vind ik persoonlijk schandalig, maar daar gaat dit topic niet over. Ik weet dat er meningsvrijheid is en godsdienstvrijheid, maar dat je het amuseert als er soldaten worden vermoord vind ik persoonlijk te ver gaan!
- Miesjel
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Re: AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?
Wel even op letten dat die uitspraak in Het Laatste Nieuws staat he, zeker met die krant is het nodig om wat kritisch te zijn op de inhoud, journalisten verdraaien graag woorden voor de sensatie.