AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Brianlinden
Lid
Lid

AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?

Bericht door Brianlinden »

Wat ik vandaag las was weliswaar gewoon IDOOT
BRUSSEL - De Belgisch-Libanese voorman van de Arabisch-Europese Liga, Dyab Abou Jahjah, heeft maandag scherp uitgehaald naar de Nederlandse aanwezigheid in Irak. "Elke dode Amerikaanse, Britse of Nederlandse soldaat beschouw ik als een overwinning", zegt hij in een interview met het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws.

Nu.nl
En die man wilt hier nog Nederland stemmen wilt gaan halen, als ik maar 1 poster zie hangen van hem trek ik hem er direct vanaf!
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

De AEL en Jahjah hebben de laatste tijd nogal weinig media aandacht gehad, vandaar waarschijnlijk die uitspraak.

Enkele jaren geleden volgde op een stilte rond de AEL ook een voorstel van Jahjah om Arabisch tot 4de landstaal van België te maken.

Op politiek vlak (nog) niet teveel aandacht besteden aan dat soort individuen :)
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

gewoon negeren :) Maar niet te lang natuurlijk, anders worden ze vervelend...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ik zei wel uitsluitend op politiek vlak negeren, want de ervaring leert ons dat deze man, als hij wil, een deelgemeente van Antwerpen lam kan leggen op een gewelddadige manier.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

een deelgemeente van Antwerpen lam kan leggen op een gewelddadige manier.
daarom, niet te lang :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

weer een zieke arabier voor in het rijtje
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

ach ik werk in de psychiatrie en ik moet zeggen dat we nog wel een plekje voor hem hebben hoor :) Als ie vervelend wordt druk ik op de alarmbel en word hij met 30 man de separeer ingetild. Makkelijk zat :)
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Net als wat ze in Duitsland onlangs hebben gedaan met een radicale Iman, op het vliegtuig zetten en hem niet meer toelaten in Europa.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ze moeten gewoon verplichten dat iedereen minimaal een MBO diploma heeft.. met een beetje (ontwikkeld) verstand gebeuren deze uitspraken gewoon minder....
Veteraan
Lid
Lid

Bericht door Veteraan »

Heb het intervieuw ook gelezen, hij herhaald ook zijn begrip voor de WTC-aanslagen, hij zegt fier bezig te zijn met een nog radicalere generatie klaar te stomen hier.
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

779 schreef:Ze moeten gewoon verplichten dat iedereen minimaal een MBO diploma heeft.. met een beetje (ontwikkeld) verstand gebeuren deze uitspraken gewoon minder....
Dit heeft volgens mij niks te maken met het opleidingsniveau van iemand. Godsdienstwaanzin komt voor onder mensen van verschillende intelligentie.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik bedoel het in het algemeen.. onderzoek wees uit dat nog een groot deel van de allochtone Nederlanders niet verder studeert dan het VMBO of deze nog niet eens afgemaakt heeft! Vind ik persoonlijk schandalig, maar daar gaat dit topic niet over. Ik weet dat er meningsvrijheid is en godsdienstvrijheid, maar dat je het amuseert als er soldaten worden vermoord vind ik persoonlijk te ver gaan!
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Ik denk nou juist dat slimme mensen met dit soort opvattingen gevaarlijk zijn. (Ik plijt duidelijk niet voor het dom houden van de samenleven, voor alle duidelijkheid.)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Tim
Lid
Contacteer:

Re: AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?

Bericht door Tim »

Wel even op letten dat die uitspraak in Het Laatste Nieuws staat he, zeker met die krant is het nodig om wat kritisch te zijn op de inhoud, journalisten verdraaien graag woorden voor de sensatie.
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Betrouwbare kranten en het journaal hebben het bericht hier in NL
Gesloten