AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Ruben
Lid

Bericht door Ruben »

Laat die idioot maar wortelen. Ze kennen hem hier ook al goed
War is something human...
gilles
Lid

Bericht door gilles »

Die gast is gwn IDIOOT :lol:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Paul Siemons
Lid

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Even over het opleidingsniveau :een aantal van de "piloten" die de 11 september aanslagen pleegden hadden in het westen een degelijke opleiding genoten. Dat wil dus niets zeggen!

Mvg,

Paul
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ja heb je ook wel weer gelijk in, al was dat wel een geloofskwestie.. en die moslims geloven nou eenmaal een imman. Of hoe zon man heet...
Jurrie
Moderator
Moderator
Ontvangen: 3 keer

Bericht door Jurrie »

Ja, in de krant stond dat Defensie het ook niet echt leuk vond :D

Jurrie
John Rambo
Lid

Bericht door John Rambo »

Die abu jahja is zeker niet dom, hij kan glad lullen. Maar zulke uitspraken zijn naar. Mocht er een soldaat omkomen sleep die kerel dan meer naar de nabestaanden van die persoon, zet m in de woonkamer en laat m zn uitspraken nog een x herhalen. :x

Ik ga met tim mee wat betreft die kranten / media. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat ze nogal vaak verdraaien. :(

en moslims geloven niet IN een imam, een imam is een voorganger.
ironmarc
Lid

Bericht door ironmarc »

wittmann schreef:weer een zieke arabier voor in het rijtje
Helmaal mee eens!
lapijntje
Lid

Bericht door lapijntje »

Ik vind het vooral erg dat je op die manier het opkomende racisme voedt. Laat die man gewoon eens zijn bek houden en mensen die bereid zijn zich te integreren en respect te tonen voor de maatschappij eens aan het woord.
Je kunt zeggen dat ie slim is, dat ontken ik niet, maar dit is volgens mij een uiterst onnozele zet. Zelfs al komt ie op die manier in de media, hij smijt zijn eigen ruiten in door mensen tegen hem (en soms tegen iedereen die ook maar in de verste verte gelijkt aan hem) op te zetten, toch?
Zulke uitspraken zijn volgens mij gewoon een mes in de rug van mensen die hier een nieuwe toekomst willen opbouwen en die respect hebben voor de gang van zaken hier, want uiteindelijk zal het weer op hun schouders terecht komen dat ze zich 'niet willen integreren'.
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gesloten