AEL-leider Abou Jahjah IDIOOT ?
- gilles
- Lid
-
- Lid
- John Rambo
- Lid
Die abu jahja is zeker niet dom, hij kan glad lullen. Maar zulke uitspraken zijn naar. Mocht er een soldaat omkomen sleep die kerel dan meer naar de nabestaanden van die persoon, zet m in de woonkamer en laat m zn uitspraken nog een x herhalen.
Ik ga met tim mee wat betreft die kranten / media. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat ze nogal vaak verdraaien.
en moslims geloven niet IN een imam, een imam is een voorganger.

Ik ga met tim mee wat betreft die kranten / media. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat ze nogal vaak verdraaien.

en moslims geloven niet IN een imam, een imam is een voorganger.
-
- Lid
Ik vind het vooral erg dat je op die manier het opkomende racisme voedt. Laat die man gewoon eens zijn bek houden en mensen die bereid zijn zich te integreren en respect te tonen voor de maatschappij eens aan het woord.
Je kunt zeggen dat ie slim is, dat ontken ik niet, maar dit is volgens mij een uiterst onnozele zet. Zelfs al komt ie op die manier in de media, hij smijt zijn eigen ruiten in door mensen tegen hem (en soms tegen iedereen die ook maar in de verste verte gelijkt aan hem) op te zetten, toch?
Zulke uitspraken zijn volgens mij gewoon een mes in de rug van mensen die hier een nieuwe toekomst willen opbouwen en die respect hebben voor de gang van zaken hier, want uiteindelijk zal het weer op hun schouders terecht komen dat ze zich 'niet willen integreren'.
Je kunt zeggen dat ie slim is, dat ontken ik niet, maar dit is volgens mij een uiterst onnozele zet. Zelfs al komt ie op die manier in de media, hij smijt zijn eigen ruiten in door mensen tegen hem (en soms tegen iedereen die ook maar in de verste verte gelijkt aan hem) op te zetten, toch?
Zulke uitspraken zijn volgens mij gewoon een mes in de rug van mensen die hier een nieuwe toekomst willen opbouwen en die respect hebben voor de gang van zaken hier, want uiteindelijk zal het weer op hun schouders terecht komen dat ze zich 'niet willen integreren'.
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...