Photoshop skills!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

Sbf.Koch schreef:Zeg simon, je bent niet heel toevallig een tikje links georiënteerd toevallig?
Elk verstandig mens is een tinkje links georienteerd.
Kapitalisme is gewoon fout, kijk naar het schoolvoorbeeld van kapitalisme, USA. De grootste schurkenstaat ter wereld :|
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

E.T schreef:
Sbf.Koch schreef:Zeg simon, je bent niet heel toevallig een tikje links georiënteerd toevallig?
Elk verstandig mens is een tinkje links georienteerd.
Kapitalisme is gewoon fout, kijk naar het schoolvoorbeeld van kapitalisme, USA. De grootste schurkenstaat ter wereld :|
Sorry ET, maar ik had van jou wel wat meer verwacht dan ondoordachte 2e klas middelbare school Michael Moore-uitspraken.
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

ach ja, dat is mijn mening, Ik ben en blijf anti-USA. Mijn helden zijn vooral communistische helden als Che en Fidel, Ho Chi Minh en Mao. Mensen met karakter en hart voor de zaak. Hoe sneller China een supermacht wordt, en concureerd met de USA hoe beter.

De USA is het schoolvoorbeeld van een doorgeslagen kapitalistische-imperialistische samenleving. De USA zijn het enige westerse land wat nog kolonialiseert onder het mom van -war on terror-.
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

E.T schreef:
Sbf.Koch schreef:Zeg simon, je bent niet heel toevallig een tikje links georiënteerd toevallig?
Elk verstandig mens is een tinkje links georienteerd.
Kapitalisme is gewoon fout, kijk naar het schoolvoorbeeld van kapitalisme, USA. De grootste schurkenstaat ter wereld :|

Volgens mij is het toch overduidelijk gebleken dat communisme niet
functioneerd. Kapitalisme daarentegen word nog steeds succesvol
toegepast.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Het gaat hier om de foto's, en ja ik ben links ja!
Kapitalisme werkt mischien voor jouw, maar kijk ook eens rond je... en verder, Afrika,....
Ik kan kapitalisme gewoon niet goed vinden!

maar terug on topic? of maken we een nieuw topic met deze discusie aan?
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Dus de ex-kampcommandant en Stalinistische dictator vind jij mensen met hart voor de zaak? Maar beste E.T., Reinhard Heydrich en Adolf Hitler waren dan dus ook mensen met hart voor de zaak, alleen een andere zaak.

Zoals ik al zei, oppervlakkige Michael Moore-papegaaierij had ik niet van jou verwacht. Ik kan hier nog uren met je over discussiëren, maar het ging hier over Photoshoppen :)

**edit**
Simon schreef:Het gaat hier om de foto's, en ja ik ben links ja!
Kapitalisme werkt mischien voor jouw, maar kijk ook eens rond je... en verder, Afrika,....
Ik kan kapitalisme gewoon niet goed vinden!

maar terug on topic? of maken we een nieuw topic met deze discusie aan?
Communisme verheerlijken is wat anders dan links zijn, beste Simon. Heb je enig idee hoeveel miljoenen mensen er stierven in de Sovjet Unie en China onder Stalin, Mao en dergelijke? Werkt communisme wel? Kijk eens naar al die landen in het Oostblok, naar Cuba, naar Noord-Korea, naar Vietnam... Ja, communisme was een top-systeem. Zucht.

Ik maak wel een nieuw topic.
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 1427 op 22 okt 2005, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
E.T
Lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 30 sep 2005, 16:57

Bericht door E.T »

:? succesvol? ja misschien in Nederland (waar we overigens niet 100% kapitalistisch zijn.) Maar in andere landen faalt het kapitalisme.

Communisme gefaald? nee hoor. Kijk naar China, nog steeds communistisch en in opmars, en Cuba doet het ook goed, al kan Cuba zichzelf niet zo goed ontwikkelen op economisch gebied dankzij de economische boycot van USA!

Het Sovjet-Communisme heeft gefaald, daarmee ben ik het eens.
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

E.T schreef::? succesvol? ja misschien in Nederland (waar we overigens niet 100% kapitalistisch zijn.) Maar in andere landen faalt het kapitalisme.

Communisme gefaald? nee hoor. Kijk naar China, nog steeds communistisch en in opmars, en Cuba doet het ook goed, al kan Cuba zichzelf niet zo goed ontwikkelen op economisch gebied dankzij de economische boycot van USA!

Het Sovjet-Communisme heeft gefaald, daarmee ben ik het eens.
Lees mijn reply nog even, ET, ik open ondertussen een nieuw topic.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Oké, dan gaan we daar verder
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

mijn broer en ik hadden niets te doen op een zondagmorgen/middag ->

http://www.trashventure.com/bros

:)

ik heb tevens #1,3,4,5 en 7 gemaakt :evil:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Guido schreef:mijn broer en ik hadden niets te doen op een zondagmorgen/middag ->

http://www.trashventure.com/bros

:)

ik heb tevens #1,3,4,5 en 7 gemaakt :evil:
Hebben jullie een prive vliegtuig ofzo.? :p
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

:D dat is een mooi compliment :D
Gebruikersavatar
Julian
Lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 16 jul 2005, 19:08
Locatie: Twisk, NH

Bericht door Julian »

Ik vind 7 het leukst :P

Gr. Julian
Gebruikersavatar
Bigshot
Lid
Berichten: 399
Lid geworden op: 12 sep 2005, 21:03
Locatie: Oldebroek
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ik vind 7 ook het leukst, net of jullie voor dat kleine golfje op de vlucht zijn... ;-)
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
Plaats reactie