[Centraal] Gefeliciteerd! Feliciteer elkaar hier
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Daan S.
- Lid
Iedereen die jarig (of is geweest of nog word) is Gefeliciteert
Leden die vandaag jarig zijn: Guido [17]
Leden die in de komende 7 dagen jarig zijn: Jurryt [16], Lunteren73 [32], Mr_Flibble [28], Zitadelle [18]
Leden die vandaag jarig zijn: Guido [17]
Leden die in de komende 7 dagen jarig zijn: Jurryt [16], Lunteren73 [32], Mr_Flibble [28], Zitadelle [18]
Laatst gewijzigd door Daan S. op 08 jan 2005, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Wow! Ik ook! Helemaal vergeten
Word ik al weer 18 jongens...
Word ik al weer 18 jongens...
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Dinsdag 11 januari.
Het was namelijk een koude winternacht in 1987 toen het vroor dat het kraakte. Mijn vader was juist teruggekeert naar de woning toen er een telefoontje werd gepleegd... de kleine kwam eraan!
Veel kreunen, persen en steunen later was de kleine vent er! Het derde mannetje in een reeks van drie en zij noemden hem... Thomas Alexander Roode
Het was namelijk een koude winternacht in 1987 toen het vroor dat het kraakte. Mijn vader was juist teruggekeert naar de woning toen er een telefoontje werd gepleegd... de kleine kwam eraan!
Veel kreunen, persen en steunen later was de kleine vent er! Het derde mannetje in een reeks van drie en zij noemden hem... Thomas Alexander Roode
http://www.t-kwadraat.nl/