[Centraal] Gefeliciteerd! Feliciteer elkaar hier
Dank jullie wel jongens
Super
Ik ben nog hard aan het vieren met de familie, straks de vrienden (en het bier...) En.... Ik heb een digitale camera gekregen voor mijn verjaardag... ga ik meteen enkele onbekende bunkers en monumenten fotograferen in 'ons' dorp... Het dorpje is het eindstation aan de kust geweest voor Rommel in '40. Zijn 7. Panzer heeft daar zeer hevig gevovhten met de 51. Highland. Na 21 juli meer
Super
Ik ben nog hard aan het vieren met de familie, straks de vrienden (en het bier...) En.... Ik heb een digitale camera gekregen voor mijn verjaardag... ga ik meteen enkele onbekende bunkers en monumenten fotograferen in 'ons' dorp... Het dorpje is het eindstation aan de kust geweest voor Rommel in '40. Zijn 7. Panzer heeft daar zeer hevig gevovhten met de 51. Highland. Na 21 juli meer
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Sinister, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent net iets ouder dan dat ik ben.. grmbl. En ook nog ruim een kop groter.
Geniet van je 18e levensjaar, wat jij nu al niet mag.
Kan niet wachten totdat ik 18 ben...
Geniet van je 18e levensjaar, wat jij nu al niet mag.
Kan niet wachten totdat ik 18 ben...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Hell-Fire
- Lid
Congrats Sinsister
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com
A German Officer on 17-09-`44
Tommy-Talk.com