Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Download hijackthis en plaats het log op http://www.breekpunt.nl (uitleg van het programma staat daar ook) Als je echt alles weg wilt, dan moet je even daarlangs gaan... succes!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Neem Mozilla Firefox als Internet browser. Deze blockeerd alle vreemde pop ups en zorgt ervoor dat er geen spyware geinstalleerd wordt. Perfecte aanrader. Mozilla heeft trouwens geen beveiligingslekken zoals IE, daardoor beter geschikt voor vertrouwelijke informatie en transacties.
779 schreef:Neem Mozilla Firefox als Internet browser. Deze blockeerd alle vreemde pop ups en zorgt ervoor dat er geen spyware geinstalleerd wordt. Perfecte aanrader. Mozilla heeft trouwens geen beveiligingslekken zoals IE, daardoor beter geschikt voor vertrouwelijke informatie en transacties.
Ik maak ook gebruik van firefox alleen het grootse nadeel hiervan is dat je het niet als standaart kan instellen. (Het is overigens veel en veel handiger dan IE)
Ik heb hier op me pc een hele goede pop-up killer. Vrijwel alle pop-up's worden tegen gehouden. En als je toch de pop-up van die site wil zien kun je daarvoor toestemming voor geven. Heel af en toe komt er toch 1 doorheen maar dat is zelden. Alleen het probleem is dat ik niet weet hoe die heet. Zodra me ma thuis is zal ik het haar eens vragen, die weet dat vast wel.