Drugs

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

eerst blowen dan drinken
mja hadi k ook gedaan maar daarna weer :P
Starting up again
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Willem ter Haar schreef:Wat voor schadelijke gevolgen heeft nu wiet, hasj of roken, enz nu voor je?

Is een glas bier schadelijk voor de gezondheid? Of is 1 sigaret erger.
Wat doet die zooi nu eigenlijk met je lichaam?

Zoek dat eens uit en zie dan wat troep is en wat niet.
ff uit het blote hoofd:
1-wiet en hash maken je bloed dikker waardoor je hart harder moet pompen en je je zeg maar "relaxter" voelt door het tekort aan zuurstof in je lichaam.
2- Alcohol maakt je bloed dunner waardoor er meer zuurstof in je lichaam komt en je je in eerste instantie ietwat fitter voelt.
Ook ontstaan oa. evenwichtsstoornissen door reacties van het lichaam op de alcohol.
3- Peuken zorgen ervoor dat je lichaam ipv zuurstof nicotine en coolstof vervoert waardoor je je ietwat relaxter voelt. Wederom door het zuurstof tekort en wegens het feit dat je hart ietwat harder moe pompen voel je je meer "down to earth" had ik altijd het idee.

Anyway...allemaal troep dus.
Maar wel lache af en toe vond ik vroeger...
Ik druk nu alleen eens in de week ofzo nog eens een wijntje...
Anyway...
Informatie genoeg?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gesloten