Drugs

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Bij ons op school wordt ook veel geblowd. Voor mij hoeft dat allemaal niet ! De politie ging zelf gewone sigaretten controleren of dat er wiet inzat !
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Guido, je zei op pg2 dat jij het ook af en toe wel eens doet, bedoel je daarmee de drugs of het bier?
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

of beide
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Iedereen moet s een x goed lazerus worden, dan ondervind je wat de gevolgen zijn...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Hmm, eigenlijk ben ik op dit gebeid wel een braaf jongetje :lol:. Ben zelfs nog nooit echt dronken geweest, rook niet en nooit aan drugs gezeten! Zoals iemand eerder al zei "Geldverspilling" en het is gewoon smerig!
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

gewoon alles een keer proberen kom je er van zelf achter of het wat is
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Tex schreef:gewoon alles een keer proberen kom je er van zelf achter of het wat is
Ja,en als je er dan verslaafd aanraakt? :| Je kunt er gewoon beter vanaf blijven.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

tja maar zo denk jij er over ik ook maar anderen niet is net dat wat ze lekker vinden waardoor ze zich goed voelen. Ach en als iemand nou een jointje wil gaan roken daar zit ik niet zo mee als zij er gelukking van worden.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

robin.h schreef:
Tex schreef:gewoon alles een keer proberen kom je er van zelf achter of het wat is
Ja,en als je er dan verslaafd aanraakt? :| Je kunt er gewoon beter vanaf blijven.
Tja, het is uiteindelijk eigen verantwoordelijkheid...Het enige wat je kan doen is ervoor zorgen dat kinderen onder bepaalde leeftijd (hier 18 dus) er gewoon helemaal niet aan kunnen komen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Giel schreef:Guido, je zei op pg2 dat jij het ook af en toe wel eens doet, bedoel je daarmee de drugs of het bier?
ik blow af en toe wel eens en ik nuttig gewoon alcoholische dranken.
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

Dodo schreef:
robin.h schreef:
Tex schreef:gewoon alles een keer proberen kom je er van zelf achter of het wat is
Ja,en als je er dan verslaafd aanraakt? :| Je kunt er gewoon beter vanaf blijven.
Tja, het is uiteindelijk eigen verantwoordelijkheid...Het enige wat je kan doen is ervoor zorgen dat kinderen onder bepaalde leeftijd (hier 18 dus) er gewoon helemaal niet aan kunnen komen!

dat gaat je toch niet lukken
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

wat is het verschil tussen een jongen of meisje van 17 en 18? ik zie het verschil al niet meer hoor. ligt ook aan de persoon zelf hoe ver deze is ontwikkeld.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

tegenwoord zijn jongens van 16/17 al even ver als de jongens van 18 vroeger. (Zelfde geld voor meisjes)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Er zitten wel degelijk verschillen tussen iemand van 16/17 en 18. Die grens van volwassen hebben ze niet voor niets op 18 gesteld. Denk toch wel dat iemand van 18 verstandiger is als iemand van 16.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Net gekap met roken! Valt tegen, maar is vooral psychisch. Blowen heb ik lang geleden ooit gedaan, ik werd er alleen enorm ziek van. Dus eens maar nooit meer! Ik hou wel van bier ( Neen, niet alleen Pils 8) ) en een goeie wisky mag ik ook erg graag!
Daar is 'ie weer!
Gesloten