wat je kan doen is een straatverbod voor weed, dat er dus alleen geblowt mag worden op bepaalde plaatsen. coffeeshops dus...Tex schreef:Dodo schreef:Tja, het is uiteindelijk eigen verantwoordelijkheid...Het enige wat je kan doen is ervoor zorgen dat kinderen onder bepaalde leeftijd (hier 18 dus) er gewoon helemaal niet aan kunnen komen!robin.h schreef: Ja,en als je er dan verslaafd aanraakt? Je kunt er gewoon beter vanaf blijven.
dat gaat je toch niet lukken
Drugs
- Dodo
- Lid
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
En denk jij tot die kinderen zich dan perfect aan dat regeltje houden? Als ze willen blowen,dan komen ze heus wel aan het spul.Dodo schreef:wat je kan doen is een straatverbod voor weed, dat er dus alleen geblowt mag worden op bepaalde plaatsen. coffeeshops dus...Tex schreef:Dodo schreef: Tja, het is uiteindelijk eigen verantwoordelijkheid...Het enige wat je kan doen is ervoor zorgen dat kinderen onder bepaalde leeftijd (hier 18 dus) er gewoon helemaal niet aan kunnen komen!
dat gaat je toch niet lukken
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Ik heb het ook wel allemaal eens geprobeerd, en ik doe het nu nog af en toe, maar ik ben er nooit in gaan overdrijven: het belangrijkste hierin is jezelf goed kennen: ben je iemand die rap aan iets verslaafd raakt (Ben je bvb verslaafd aan militaria verzamelen, gamen ofzo ), dan ben je beter dat je het gewoon niet probeert. Ook is volgens mij de sociale situatie belangrijk: voel je dat er bij je vrienden een groepsdruk is om bvb te roken of te smoren, doe het dan niét als je jezelf er ongemakkelijk bij voelt, want eens je ermee begint kan je door die druk niet meer stoppen. Word je in je omgeving getolereerd zowel als je rookt als wanneer je niet rookt, hou dan vooral rekening met mijn eerste punt. Dat is althans mijn ervaring.
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Mja...mijn ervaring is dat drugs lang niet zo gevaarlijk zijn als de mensen in je omgeving die weten dat je wel eens blowt en daar niet mee om kunnen gaan.
Mara goed...nu heb ik het over een heel erg onschuldige drug.
Mara goed...nu heb ik het over een heel erg onschuldige drug.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
LOLTimo schreef:Een joint roken is niets mis mee maar ik zou t niet combineren met alcohol ( althans veel alcohol) k spreek uit ervaring
Je moet dan ook eerst blowen en dan gaan drinken.
Andersom en je gaat voor gaas.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
Wat voor schadelijke gevolgen heeft nu wiet, hasj of roken, enz nu voor je?
Is een glas bier schadelijk voor de gezondheid? Of is 1 sigaret erger.
Wat doet die zooi nu eigenlijk met je lichaam?
Zoek dat eens uit en zie dan wat troep is en wat niet.
Is een glas bier schadelijk voor de gezondheid? Of is 1 sigaret erger.
Wat doet die zooi nu eigenlijk met je lichaam?
Zoek dat eens uit en zie dan wat troep is en wat niet.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
-
- Lid
Degenen die dat spul wil gebruiken moet het vooral doen. Als je er vanuit gaat dat je eerder getroffen wordt door een vrachtwagen dan dat je overlijdt aan kanker, verstandelijke handicap etc. Moet er wel bij zeggen dat ik meebetaal qua ziektekosten premie om al jullie rokers te voorzien van medicatie, onderzoeken en behandelingen in het ziekenhuis. Als iedereen nou stopt met roken.. misschien daald dan de premie met 50%. Heb eigenlijk wel een stelling:
Rokers die niet rokers lastigvallen met hun rook zijn asosiale moordenaars.
-
- Lid
Totaal mee eens! Daarom vind ik het ook goed dat de overheid heeft ingesteld dat er niet meer in openbare gelegenheden gerookt mag worden e.d. Je kan er nu wel omheen gaan draaien van: één keertje meeroken krijg je niks van, maar dat blijft niet bij één keer. En van meerdere keertje meeroken kan je wel degelijk ziek worden. En wat dan te denken van mensen die echt niet tegen roken kunnen, die last er van krijgen, daar moet je rekening mee houden. Als je rookt doe je het dan wel voor je eigen genot (de nog echt jongeren om stoer te doen), maar dan moet je wel bewus van zijn dat je er niemand lastig mee valt.779 schreef: Heb eigenlijk wel een stelling:
Rick
- Tex
- Lid
- Contacteer:
Niks zal er tegen helpen je houd toch dat jongeren het gaan gebruiken. Een straat verbod helpt je ook niet veel. Als ze het willen dan krijgen ze het wel via via. Daarbij komt ook nog eens dat er genoeg asociale ouders zijn die het goed vinden dat hun kinderen blowen roken drinken op zeer jonge leeftijd wat ik overigens niets van snap. Wat voor ouder ben je als je tegen je 14 jaar oude kind zegt ey zoon zullen we es een jointe roken of lekker dronken worden, geen sigaretten meer? zal ik dan maar nieuwe voor je kopen. In 1 woord Z.I.E.K!!! Die mensen zouden geen kinderen mogen krijgen
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Makkelijker gezegd dan gedaan hoor (Niet tot ik zelf rook hoor )779 schreef:Als iedereen nou stopt met roken..
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "