Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zijn er mensen die hier Return to castle Wolfenstein ET online spelen?
zoja jullie mening over het spel en of er mensen in een clan zitten etc?
ik zelf zit in de clan [52nd] en speel het spel al ongeveer een jaar. geweldig spel en de online versie is SUPER! goede teamplay mogelijkheden en in het thema van wo2 geweldig!
Ik heb het gespeeld, een poos geleden. Ik vind het idee achter de game heel leuk, maar ik vind het voor geen meter spelen. Dat promoten enzo vind ik heel leuk.
Ik zelf speel het niet, maar een van mijn beste vrienden is captain van Team NL (Het nederlandse team dus..) en verdiend duizende euro's/dollars per jaar met dit spelletje..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
nou ja ik vind het super lekker spelen en nog zeker niet op uitgekeken! dat promoten is idd erg vet! als je 700xp hebt en Oberst ofzo dan ben je veel beter! je moet dus echt groeien in het spel! dat maakt het leuk!
Ik zit ook in een clan/gaming community, en dat is wel leuk. We hebben teamspeak en dan kun je met de headset tegen de andere praten en zo een game leuker maken, als je niet aan het gamen bent ben ik gewoon een beetje aan het praten over vanalles en nog wat, we zijn een internationale clan. Dus je hoord heel wat verhalen over wat er in dat land wel en niet mag (leuk om met NL te vergelijken). Dit is onze site: http://www.67thplatoon.com
Wij spelen ook ET!
Wij spelen meerdere games, o.a. : ET, Americas Army, Battle Field Vietnam/1942, Freelancer, Joint Ops, Call of Duty, Halo, Medal of Honor, CounterStrike, enz.
Dus ook ET/clan en daar ging het topic over dus niet off topic