Gratis 250 mb hotmail box,
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Gratis 250 mb hotmail box,
Nee, ik heb een niet gratis maar wel heel goedkope runbox mailbox. Die is maar 2 GB. Plus de mogelijkheid om 100MB files te uploaden en zo'n 20 andere pop3 accounts uit te lezen.Roel R. schreef:Ik heb hem, jullie ook ?
Is ie al vol Roel?
- Brianlinden
- Lid
Hotmail gratis upgraden naar 250 mbJurryt schreef:voor foto's gebruik ik Gawab (1001 MB) Maar hoe doe je gratis 250 hotmail?
Ben je die 2mb van je Hotmail account ook zo zat? Maak er extragratis 250mb van. Verander de taal van je Hotmailaccount en verander je locatie naar een plek in de USA. En whoppa, binnen afzienbare tijd heb je er 250 megabyte bij. Hoe dat kan? Al in juni 2004 kondigde Microsoft dat de opslagcapaciteit van de webmail vergroot werd. Maar de rest van de wereld werd gediscrimineerd, en alleen dikke Amerikanen kregen de gratis upgrade. De instructies gingen al een paar dagen rond op sommige fora, maar het duurde even voordat de wijziging bij onze accounts werden doorgevoerd, maar weest gerust, het werkt! Lees verder voor de instructies.
!
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Ik heb de taal naar Engels gezet en de locatie binnen de US gezet. Moet er nog meer gedaan worden of is het nu gewoon wachten? Volgens mij heb ik nog steeds de 2MB restrictie.Brianlinden schreef:Hotmail gratis upgraden naar 250 mbJurryt schreef:voor foto's gebruik ik Gawab (1001 MB) Maar hoe doe je gratis 250 hotmail?
Ben je die 2mb van je Hotmail account ook zo zat? Maak er extragratis 250mb van. Verander de taal van je Hotmailaccount en verander je locatie naar een plek in de USA. En whoppa, binnen afzienbare tijd heb je er 250 megabyte bij. Hoe dat kan? Al in juni 2004 kondigde Microsoft dat de opslagcapaciteit van de webmail vergroot werd. Maar de rest van de wereld werd gediscrimineerd, en alleen dikke Amerikanen kregen de gratis upgrade. De instructies gingen al een paar dagen rond op sommige fora, maar het duurde even voordat de wijziging bij onze accounts werden doorgevoerd, maar weest gerust, het werkt! Lees verder voor de instructies.
Grtn
David
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 29 keer
- Contacteer:
Ik heb gewoon de postcode en staat van een willekeurig Amerikaans bedrijf van internet gehaald en die gebruikt; de eerste die ik tegen kwam. Dat is wel gelukt. Ik zie het dan wel gebeuren.Roel R. schreef:Het duurt even. Je moet ook even de postcode van de staat die je gekozen hebt opzoeken.
Grtn
David
-
- Lid
- Contacteer:
- mario
- Lid
- Contacteer:
Ik heb mijn eigen mailserver
Opslagcapaciteit is dus geen probleem voor mij.
Opslagcapaciteit is dus geen probleem voor mij.
Help mee met het aanleggen van de Eerste Wereldoorlog boekendatabase.
http://www.boekenlijst1418.nl
http://www.boekenlijst1418.nl