Ik heb een immens probleem.
Op de familiale laptot werkt het toetsenbord allesbehalve naar behoern, de helft van het letterpad is NUMPAD geworden, en ik weet nie hoe ik dit kan verbeteren
als ik abcdefghijklmnopqrstuvwxyz indruk krijg ik abcdefgh5123+n6-qrst4vwxyz
Hoe kan ik ditg oplossen, daar ik deze pc echt dringend voor belangrijk typwerk nodig heb
Computerkenners' hulp gevraagd!
- Narcolepticus
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Computerkenners' hulp gevraagd!
Numlock staat nog aan zeker? Kun je die uitzetten? ZIe je een toets met NUMLOCK erop? Probeer die eens, desnoods in combinatie met ALT of CTRL.Narcolepticus schreef:Ik heb een immens probleem.
Op de familiale laptot werkt het toetsenbord allesbehalve naar behoern, de helft van het letterpad is NUMPAD geworden, en ik weet nie hoe ik dit kan verbeteren
Hoe kan ik ditg oplossen, daar ik deze pc echt dringend voor belangrijk typwerk nodig heb
- Narcolepticus
- Lid
Re: Computerkenners' hulp gevraagd!
Hauptman, wat een simpele oplossing voor zo'n domme fout.Hauptmann schreef:Numlock staat nog aan zeker? Kun je die uitzetten? ZIe je een toets met NUMLOCK erop? Probeer die eens, desnoods in combinatie met ALT of CTRL.Narcolepticus schreef:Ik heb een immens probleem.
Het is omdat de laptop zelf in het frans staat, en er geen LED oplicht als je op de NUMLOCKPAD drukt, daarom dank ik je hartelijk.
Ik schaam mezelf wel dat ik dit niet wist, maar ik heb nooit de numpad knop ingedrukt (volgens mij komt het door de software activatie (n ja i p v numlock staat er Verr Num (arrêt défil)
- Narcolepticus
- Lid
- Narcolepticus
- Lid