examens :(:(:(:(:(
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Door de examens?Of ook door andere problemen?Ruben schreef:Iemand van onze klas doet alvast niet meer mee aan de examens. Hij heeft gisteren zelfmoord gepleegd.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- gilles
- Lid
- Ruben
- Lid
- Narcolepticus
- Lid
Medicatie eh, men mag dan ook geen al te zware inspanningen doen en zich niet te veel emotionele wisselingen, super blij zijn bijvoorbeeld. kan men ook meteen in slaap vallenHauptmann schreef:Ja, ik ken de ziekte wel maar de behandeling niet. Heb je er erg last van?Narcolepticus schreef:Er bestaat medicatie voor, en een aantal electroshoks. niet echt slapeloosheid, eerder gedwongen slapeloosheid.
-
- Lid
- Contacteer:
Ik heb maandag xamen Grieks gedaan (voor 8 mensen van de 236 in de 1ste graad) en daarna ging de dag gwn verder! Nu heb ik juist (woensdag) Wiskunde gehad, en dat is goed meegevallen.
Groeten,
Jr.
P.S.: Ruben, innige deelneming.
Groeten,
Jr.
P.S.: Ruben, innige deelneming.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Goeie god wat erg! Hij moet erg diep in de put hebben gezeten.... ik schrik erg van dit soort berichten het is veschrikkelijk dit van nabij mee te maken veel sterkte voor de familie en nabestaanden toegewenst.Ruben schreef:Iemand van onze klas doet alvast niet meer mee aan de examens. Hij heeft gisteren zelfmoord gepleegd.
Laatst gewijzigd door Peter op 15 dec 2004, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar is 'ie weer!
- gilles
- Lid
- Robin V
- Lid
Kort overzichtje :
-Donderdag economie : redelijk gegaan, schat 80%
-Vrijdag Nederlands : vraag vergeten op te lossen... schat 70%
-Maandag wiskunde : waarchijnlijk mijn beste examen wiskunde ooit (!), schat 90% (ik die wiskunde verafschuw)
-Dinsdag Duits+geschiedenis : allebei redelijk, schat Duits 90%, gesch 70%
-Woensdag Frans : half-en-half, schat 65-70%
-Donderdag economie : redelijk gegaan, schat 80%
-Vrijdag Nederlands : vraag vergeten op te lossen... schat 70%
-Maandag wiskunde : waarchijnlijk mijn beste examen wiskunde ooit (!), schat 90% (ik die wiskunde verafschuw)
-Dinsdag Duits+geschiedenis : allebei redelijk, schat Duits 90%, gesch 70%
-Woensdag Frans : half-en-half, schat 65-70%
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- gilles
- Lid
- Narcolepticus
- Lid
Mijn pronostiek:
Dinsdag Wiskunde : ik zal blij zijn met 60%
woensdag Chemie : Ja dat is een fles, weet iemand het massaverlies van een binding van C met O2 van 2500 ton C? in de koolcentrales van Mol
donderdag : mondeling viel mee, schriftelijk was immens veel, mag al super blij zijn als ik 60 haal
vrijdag : Godsdienst : mja wederom niet echt goed
Maandag : Algemene Economie EN (ja ik zeg EN) Bedrijfswetenschappen : rond de zestig wederom
dinsdag : Fysica : bwaa 60 (it's My number)
Handelscorrespondentie Engels : ja 70 zou al slecht zijn
woensdag : Duits Mondeling : Es war in Ordnung (letterlijk wat de leerkracht zei (anders zei ze, neen ge bent er niet door jongen, maar daar hangt een hele histore aan vast (duivels héhéhé) maar ik denk niet dat jullie het gaan apprecieren voor de geinteresseerden ik wil mijn 'heldendaad' wel opbiechten
ja morgen biologie, de dag daarna Nederlands
maandag : Geschiedenis mondeling, daarna nog Aardrijkskunde en de laatste woensdag van de maand december : Engels (schriftelijk en Mondeling)
Dinsdag Wiskunde : ik zal blij zijn met 60%
woensdag Chemie : Ja dat is een fles, weet iemand het massaverlies van een binding van C met O2 van 2500 ton C? in de koolcentrales van Mol
donderdag : mondeling viel mee, schriftelijk was immens veel, mag al super blij zijn als ik 60 haal
vrijdag : Godsdienst : mja wederom niet echt goed
Maandag : Algemene Economie EN (ja ik zeg EN) Bedrijfswetenschappen : rond de zestig wederom
dinsdag : Fysica : bwaa 60 (it's My number)
Handelscorrespondentie Engels : ja 70 zou al slecht zijn
woensdag : Duits Mondeling : Es war in Ordnung (letterlijk wat de leerkracht zei (anders zei ze, neen ge bent er niet door jongen, maar daar hangt een hele histore aan vast (duivels héhéhé) maar ik denk niet dat jullie het gaan apprecieren voor de geinteresseerden ik wil mijn 'heldendaad' wel opbiechten
ja morgen biologie, de dag daarna Nederlands
maandag : Geschiedenis mondeling, daarna nog Aardrijkskunde en de laatste woensdag van de maand december : Engels (schriftelijk en Mondeling)