Fijne jaarwisseling en voorzichtig met........
- jeroen1944
- Lid
Hij heeft toch mannequins genoeg, kan hij altijd een hand van lenen!!!Ruben schreef:Daar malen we ni om. Zolang je maar 1 vinger overhoudt om te typenMooyman schreef:Heb me toch weer laten verlijden tot het aankopen van enig vuurwerk , voor mijn kleine , dus het is nog maar de vraag of er na twaalf uur vanavond nog wel een bericht van mij zal komen aangezien ik de kans loop een of meerdere vingers kwijt te raken .779 schreef:Iedereen wel alle lichaamsdelen deraan laten zitten aub.. anders word ik weer opgeroepen om een paar pezen vast te zetten of te amputeren...
Tot volgend jaar .
Gelukkig nieuwjaar iedereen
- Narcolepticus
- Lid
- Ioannis
- Lid
Kijk... Weer zo iemand die het niet begrijpt.robin.h schreef:Ach komop zeg,het is een keer in het jaar,en dan moeten ze niet gaan zeuren dat hun honden bang zijn.(Als ik trouwens een hond tegenkom,dan stop ik altijd met vuurwerk afsteken,maar je hebt mensen die je dan de straat uitsturen,terwijl hun hond gewoon binnen is). Dat heb je nou eenmaal als je een hond/kat,etc hebt. 1 dag en dan is het voorbij voor het hele jaar..........
<Edit: Iedereen ook nog trouwens een gelukkig nieuwjaar gewenst >
Een hond of kat die binnen zit...
Tja..
Toevallig hebben die beestjes een iets beter gehoor dan wij sukkels.
Om de reukzin ook maar niet te vergeten.
Je begrijpt er dus geen snars van.
Wat jij als gezeur af doet zou ik wel eens met jou willen doen.
Opsluiten in een stalen container, en dan met 50 man er met knuppels op gaan staan hengsten. Eens kijken of je dat een hele dag vol houdt?
Ik wed van niet.
Maar ja, de jeugd is tegenwoordig toch al stokdoof...
Door het hele disco gedoe..
Daarom denken ze dat andere mensen, die hun gehoor nog hebben, alleen maar zeuren...
- Ioannis
- Lid
Voornemens?
Ik denk dat ik maar een boek ga schrijven.
Verder ga ik aan een revolutie werken om de regering ten val te brengen.
De belasting op een goede fles Whiskey is belachelijk!
Een schrijver moet nu eenmaal stevig doorzuipen, want de inspiratie komt eigenlijk alleen maar uit de fles.
Nuchtere mensen kunnen daarom ook nauwelijks een opstel schrijven, laat staan een boek.
Let er wel op, dat je als schrijver alleen maar prettig gestoord bent.
Hvtr wordt wat andes as je egt stromntzat ben.
Das nie goed vur je spellinq.
Ik denk dat ik maar een boek ga schrijven.
Verder ga ik aan een revolutie werken om de regering ten val te brengen.
De belasting op een goede fles Whiskey is belachelijk!
Een schrijver moet nu eenmaal stevig doorzuipen, want de inspiratie komt eigenlijk alleen maar uit de fles.
Nuchtere mensen kunnen daarom ook nauwelijks een opstel schrijven, laat staan een boek.
Let er wel op, dat je als schrijver alleen maar prettig gestoord bent.
Hvtr wordt wat andes as je egt stromntzat ben.
- Darryl
- Lid
Precies!! Net met de honden gaan wandelen (22.00 uur) na 20 meter al weer terug moeten gaan. De Beesjes waren zo bang dat we ze terug naar huis moesten dragen!! en bij thuiskomst kropen ze onder de bank!!Ioannis schreef:Kijk... Weer zo iemand die het niet begrijpt.robin.h schreef:Ach komop zeg,het is een keer in het jaar,en dan moeten ze niet gaan zeuren dat hun honden bang zijn.(Als ik trouwens een hond tegenkom,dan stop ik altijd met vuurwerk afsteken,maar je hebt mensen die je dan de straat uitsturen,terwijl hun hond gewoon binnen is). Dat heb je nou eenmaal als je een hond/kat,etc hebt. 1 dag en dan is het voorbij voor het hele jaar..........
Tja..
Opsluiten in een stalen container, en dan met 50 man er met knuppels op gaan staan hengsten. Eens kijken of je dat een hele dag vol houdt?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Waarvan akteIoannis schreef:Hvtr wordt wat andes as je egt stromntzat ben.
Maar even serieus, ik wens jullie allemaal een mooie jaarwisseling toe en een gezond, veilig en gelukkig 2005
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Mooi zo,dat is jouw mening,en het is alweer voorbij(Was het nou allemaal zo erg? volgens mij toch niet..........)Ioannis schreef:Kijk... Weer zo iemand die het niet begrijpt.robin.h schreef:Ach komop zeg,het is een keer in het jaar,en dan moeten ze niet gaan zeuren dat hun honden bang zijn.(Als ik trouwens een hond tegenkom,dan stop ik altijd met vuurwerk afsteken,maar je hebt mensen die je dan de straat uitsturen,terwijl hun hond gewoon binnen is). Dat heb je nou eenmaal als je een hond/kat,etc hebt. 1 dag en dan is het voorbij voor het hele jaar..........
Tja..
Ik wed van niet.
Maar ja, de jeugd is tegenwoordig toch al stokdoof...
Door het hele disco gedoe..
Daarom denken ze dat andere mensen, die hun gehoor nog hebben, alleen maar zeuren...
Vuurwerk afsteken is een traditie,en dat gebeurt al vele jaren,en dat moet ook zo blijven!
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer: