Onze eigen militaire kwaliteit

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Een kans tegen Onze Zuider-buren???

Peiling eindigde op 05 mei 2005, 02:09

ja (tuurlijk maken we die patat-vreters in)
25
71%
nee (ben liever te lui)
10
29%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

niet al te serieus nemen? sorry maar men kraakt mijn nationaliteit, mijn land en mijn collega's effe af? en ik mag het niet serieus nemen?

met als titel van de thread "onze eigen militaire kwaliteit" kan men het beter veranderen naar "effe de belgen afzeiken..."
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Marc 82 Recon schreef:niet al te serieus nemen? sorry maar men kraakt mijn nationaliteit, mijn land en mijn collega's effe af? en ik mag het niet serieus nemen?

met als titel van de thread "onze eigen militaire kwaliteit" kan men het beter veranderen naar "effe de belgen afzeiken..."
Groot gelijk Marc, geeft die Hollanders maar eens flink klop. :P

Zelfs vissen kunnen ze niet eens.

De Vrijvissers zijn wel eens van een dag vissen terug gekomen, ik had 22 kg gul. Ik was vijfdes of zo.
Die dag was er ook voor de Nederlandse kust het Nederlandse kampioenschap.
De winnaar had 12 kg.

Miljaar de dju!!!
Vanwaar dan eigenlijk die dikke nek?
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

oh ken je de vrijvissers :) die zjin van arendonk ja mijn pa was daar vroeger ook wel bij :)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

WHAHHAHAHAHA! Ik heb echt zo'n lol,vooral van die marc, hwhahaha die gozer zit letterlijk te pissen van kwaadheid! hehehehe _/-\o-
-Hi im high-
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

denk niet dat je nog zo een lol hebt als je voor mijn neus zou staan
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Marc, hou het toch gewoon lekker gezellig, niemand bedoelt het hier volgens mij verkeerd hoor. Belgen en Nederlanders gaan juist prima met elkaar om op dit forum. Je moet echter wel een klein beetje tegen een geintje kunnen... :)

Ik denk trouwens dat best veel Nederlanders het met je eens zullen zijn over Harry Potter en het feit dat Nederland het schoothondje van meneer Bush is! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Hé een schroothondje kan best gezellig zijn op zijn tijd :P :P :P

Enne... over de Belgen niks dan goeds alleen kunnen ze geen forten bouwen (Eben Emael, Luikse forten) :P :P
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Zitadelle schreef: Enne... over de Belgen niks dan goeds alleen kunnen ze geen forten bouwen (Eben Emael, Luikse forten) :P :P
Ze konden het wel,alleen de duitsers waren toen net iets slimmer........ :P
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Zitadelle schreef:Hé een schroothondje kan best gezellig zijn op zijn tijd :P :P :P

Enne... over de Belgen niks dan goeds alleen kunnen ze geen forten bouwen (Eben Emael, Luikse forten) :P :P
Schoothondje van Bush haha.. die hoogbekakte nicht uit Engeland is nog erger:P Maarja wij pronken een beetje met onze legermacht, geven de jongens 'combat experience', daardoor worden jullie kleine Belgjes zo ingemaakt :)
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Wij halen wel flink veel geld op voor als
er andere landen in de penarie zitten.


en marc ik ben nog steeds voor een anschluss
naar mijn mening zijn belgen en nederlanders broeders


en in belgie hebben ze veel gaver vuurwerk dan bij ons.

(we kunnen beter de goede dingen van onze landen opnoemen)
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Marc 82 Recon schreef: Als jullie jezelf dan toch zo godalmachtig vinden waarom kunnen jullie dan niet eens een fatsoenlijk premier kiezen. met jullie gehaktbal ellende of beter bekend als harry potter ellende.
Jullie zijn gewoon slaafjes van Amerika en durven niet nee te zeggen wanneer ome bush iet zegt.

dus ofwel gaan we hier mee stoppen andere landen te beledigen of mag het men met mij persoonlijk is komen uitvechten

ben dat bekritiseer van Belgie een beetje beu jullie zijn niet oppermachtig hoor stelletje kaasvretende lamlendige ****
_/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o-
Marc, je bent te goed _/-\o-
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

gilles schreef:
Marc 82 Recon schreef: Als jullie jezelf dan toch zo godalmachtig vinden waarom kunnen jullie dan niet eens een fatsoenlijk premier kiezen. met jullie gehaktbal ellende of beter bekend als harry potter ellende.
Jullie zijn gewoon slaafjes van Amerika en durven niet nee te zeggen wanneer ome bush iet zegt.

dus ofwel gaan we hier mee stoppen andere landen te beledigen of mag het men met mij persoonlijk is komen uitvechten

ben dat bekritiseer van Belgie een beetje beu jullie zijn niet oppermachtig hoor stelletje kaasvretende lamlendige ****
_/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o- _/-\o-
Marc, je bent te goed _/-\o-
Nou trots kan je zijn op zo'n jongen hoor :) Wij hebben wel een fatsoenlijk premier. Hij geeft een fatsoenlijke bijdrage aan de ramp, spoort Nederland aan om geld te doneren, wat misschien ook best iemand anders had kunnen doen, maar stel emiel ratelband had het gevraagd, maar dan was er de helft minder gestort want niemand neemt die lummel serieus... en wat hebben jullie sociale Belgen opgehaald?
Jullie weten ook niet wat je wilt in Belgie, daarom wordt er maar massaal op extreem rechts gestemd, nou dat is lekker HEIL HITLER :P
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

wittmann schreef:Wij halen wel flink veel geld op voor als
er andere landen in de penarie zitten.


en marc ik ben nog steeds voor een anschluss
naar mijn mening zijn belgen en nederlanders broeders


en in belgie hebben ze veel gaver vuurwerk dan bij ons.

(we kunnen beter de goede dingen van onze landen opnoemen)
Huh? We zijn zelfs familie. letterlijk.

Maar ik ben wel een Brabander, en dat is Marc ook.
Kan hij er aan doen dat er van die rare lui in België zijn, die het Nederlands sprekend gedeelte "Vlaanderen"zijn gaan noemen?
Dat is net zo dom, als dat ik in België als "Hollander" wordt uitgescholden.

En niks anschluss.
Wij willen ook helemaal niks met Limburg te maken hebben.

Brabant verenigen in oude luister, misschien. :roll:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ach, dat gevit op Balkenende. Ik heb niemand gehoord toen Balkenende zijn oudejaarsavond opofferde om Nederlandse slachtoffers van de ramp in Azië te verwelkomen. En wat hebben we hoop gevit op een minister-president die niet bang is om inpopulaire maatregelen te nemen. Nee, dan was Kok zeker beter, die het hier maar allemaal op z'n beloop heeft gelaten met z'n zalvende woorden.

Een hoop kritiek is er op een leider en hoge bomen vangen veel wind, want ik moet de mensen met de grootste kritiek het eens zelf zien doen, na een week zijn ze afgebrand.

Maar staat natuurlijk los van of we over België heenwalsen militair gezien :D
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

779 schreef:............ en wat hebben jullie sociale Belgen opgehaald?
Belgen krijg je ook niet zo gek als het massale gesnotkoker van de Nederlanders. Massale "o wat zijn wij aardig" massahysterie.
Dat komt omdat het leven in Nederland van een zodanige droefheid en leegheid is, dat men daarom behoefte heeft om af en toe nog eens collectief een diepere zin aan het leven te geven.

Ik heb een Nederlands paspoort, maar ik hou dat altijd angstvallig verborgen, laat het ook alleen maar aan de betreffende instanties zien, als ze er echt om vragen.

Miljaar nog aan toe, de Hollanders hebben indertijd Brabant bezet, en nu zullen jullie het ook weten ook!

Boven de riolen komt nog geen goeie hond vandaan!

Zo, dat is er uit! ;)
Gesloten