Ach, het is de Noord Nederlanders niet gegeven om het een en ander van de Zuiderse humor en zelfspot te doorzien.Proos schreef:Ach, dat gevit op Balkenende. Ik heb niemand gehoord toen Balkenende zijn oudejaarsavond opofferde om Nederlandse slachtoffers van de ramp in Azië te verwelkomen. En wat hebben we hoop gevit op een minister-president die niet bang is om inpopulaire maatregelen te nemen. Nee, dan was Kok zeker beter, die het hier maar allemaal op z'n beloop heeft gelaten met z'n zalvende woorden.
Een hoop kritiek is er op een leider en hoge bomen vangen veel wind, want ik moet de mensen met de grootste kritiek het eens zelf zien doen, na een week zijn ze afgebrand.
Maar staat natuurlijk los van of we over België heenwalsen militair gezien
Een Hollander maakt erg gemakkelijk grappen over anderen, maar als je hem even serieus aanpakt, dan is hij meteen ook hééééél erg op zijn zieltje getrapt. En geloof me, ik ken de Kempische humor.
Die kan ontzettend hard zijn...
Iets waarvan een Hollander echt van met zijn oren gaat staan klapperen.
Ze zullen het wel nooit leren..
Als ik eens in Antwerpen kom, dan erger ik me ook aan een stel luidruchtige Randstaddebielen die de grootste lol hebben als ze een pintje uithebben, en denken dat Antwerpen op hen zit te wachten..