Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben juist blij dat Belgie een paar eeuwen geleden apart wou gaan... moet er niet aan denken wat voor een gevecht het nu nog steeds zal zijn om al jullie Belgen eens normaal Nederlands te laten praten.. en vooral het Frans sprekende deel.. spreekt zogenaamd ook Nederlands, maar in de praktijk bakken ze der geen reet van.. en Engels.. ach hou toch op :P
779 schreef:Ik ben juist blij dat Belgie een paar eeuwen geleden apart wou gaan... moet er niet aan denken wat voor een gevecht het nu nog steeds zal zijn om al jullie Belgen eens normaal Nederlands te laten praten.. en vooral het Frans sprekende deel.. spreekt zogenaamd ook Nederlands, maar in de praktijk bakken ze der geen reet van.. en Engels.. ach hou toch op :P
Een Hollander die zecht da Vlamingen geen talen fatsoenlijk kunnen spreken; Een Hollander die (probeert) Engels te spreken hoor ik van een km afstand, om nog maar te zwijgen over een Hollander die Frans spreekt
Een wie wint er (bijna) elk jaar het Dictée der Nederlandse taal, een Vlaming natuurlijk! En wie winnen er bijna elke keer TIEN VOOR TAAL, de Vlamingen natuurlijk!
Kommerop met uw Hollands leger!
Wij hebben wel geen Kernonderzeeërs maar wel de 'Vlaamsen Goeiendag', waar wij iedereen mee op zijn koppeke kunne kloppe
Jelle H. schreef:Michael, wij hebben ook geen Kernonderzeeërs hoor.. Maar wel een paar dieseltjes die een paar Tomahawks op Antwerpen neer kunnen kwakken..
Wij hebben toch lekker Schutterijen, en met die mannen zou ik gene boel me wille hemme