Beste Junior, over het algemeen getuigt het niet van erg veel originaliteit, als je iemand anders op zijn spelling gaat zitten becritiseren op een forum.jr. schreef:Zelfs de Nederlanders zien mijn foutje niet dat ik express heb gemaakt!![]()
Dit is de tweede keer dat er zo'n fout wordt gemaakt en de eerste keer heb ik er op gehamerd! Zoek ze maar!
![]()
Jr.
HINT: zie mijn vorige post in deze thread!
Ioannis schreef:Beste Junior, over het algemeen getuigt het niet van erg veel originaliteit, als je iemand anders op zijn spelling gaat zitten becritiseren op een forum.jr. schreef:Zelfs de Nederlanders zien mijn foutje niet dat ik express heb gemaakt!![]()
Dit is de tweede keer dat er zo'n fout wordt gemaakt en de eerste keer heb ik er op gehamerd! Zoek ze maar!
![]()
Jr.
HINT: zie mijn vorige post in deze thread!
Daarom denk ik, dat de meesten er gewoon niet op reageren.
Ik ben er wel aan gewend dat de spelling van jongeren nogal te wensen over laat, maar zo lang als ik begrijp wat ze bedoelen vind ik het best.
H3t w0rd+ w4t 4nder$ als ze zoiets gaan doen..
Waar dat voor nodig heb, is me een raadsel<--- Amsterdams
En daar sluit ik mij dan weer volledig bij aan.jr. schreef: Ik denk dat we hier serieus off-topic zijn aan 't gaan...