VERREKTE KLAGERS!

Nee, de Hollanders houden Brabant al veel te lang illegaal bezet!!!jacob schreef:Wat een drukte.....als je liever in België woont dan ga je daar toch wonen en niet hier zitten te klagen wat de Hollanders allemaal "fout"doen
VERREKTE KLAGERS!
Niks om geven, Hollanders hebben een grote moel en een klein hartje.Narcolepticus schreef:En wat een tumult krijgen wij Belgen/Vlamingen/Kempenaar, hoe je me ook noemt, over me/ons heen
Wanneer lees ik dan nog meer jou "verhalen" , sorry maar zo interessant zijn die voor mij nu ook weer nietIoannis schreef:Je hebt mijn verhaal duidelijk weer eens niet goed gelezen!!!!Mooyman schreef:Die mensen die 's morgens al aan de drank zitten hebben wij hier ook, alleen noemen wij ze alcoholistIoannis schreef:
Die zitten tenminste op een warme dag 's morgens vroeg al aan de Trappist, gewoon omdat het lekker is!
Hollanders kijken je vreemd aan..................![]()
.
Tja, probeer je je er maar onderuit te draaien...Mooyman schreef:Wanneer lees ik dan nog meer jou "verhalen" , sorry maar zo interessant zijn die voor mij nu ook weer nietIoannis schreef:Je hebt mijn verhaal duidelijk weer eens niet goed gelezen!!!!Mooyman schreef: Die mensen die 's morgens al aan de drank zitten hebben wij hier ook, alleen noemen wij ze alcoholist![]()
.
.
Dorst is dus niet alleen je "probleem", honger heb je geloof ik ook daar je nogal hapt.
Als we het toch over lezen hebben, lees dan eens de leestekens(smilies) achter ieder bericht, misschien dat je dan begrijpt dat het vriendelijk/grappig bedoeld is.Ioannis schreef:
Tja, probeer je je er maar onderuit te draaien...![]()
Je hebt mijn verhaal niet goed gelezen.
Ja, wel geinig dat sommige mensen in Brabant dan weer samen willen gaan met België en ander meer zagen in een verregaande samenwerking met de Duitsers. Bijna een soort provinciale burgeroorlog ofzo.Dodo schreef:brabants patriotisme?![]()
Ja dat zal wel...Hauptmann schreef:Ja, wel geinig dat sommige mensen in Brabant dan weer samen willen gaan met België en ander meer zagen in een verregaande samenwerking met de Duitsers. Bijna een soort provinciale burgeroorlog ofzo.Dodo schreef:brabants patriotisme?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anton_Mussert
O schitt'rende kleuren van Nederland's vlag,Sjoerd schreef:allemaal voor dezelfde vlag.