Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja dat is in het verleden... we hebben het nu over nu Jullie Belgen staan waarschijnlijk zo vet van al die vieze Belgische frieten dat jullie nie vooruit te branden zijn
779 schreef:Ja dat is in het verleden... we hebben het nu over nu Jullie Belgen staan waarschijnlijk zo vet van al die vieze Belgische frieten dat jullie nie vooruit te branden zijn
Jongens, als Nederlanders moeten we ook niet te grote mond opzetten. Toen Belgie zich in 1831 weer onafhankelijk van Nederland wilde verklaren pikte Willem I dat niet en stuurde een leger naar Belgie om de Belgen weer rustig te krijgen. Deze hadden hier echter geen zin in en na niet al te lange gevechten moesten de Nederlanders zich alweer terugtrekken waarna Belgie zichzelf onafhankelijk verklaarde. En ze kozen de katholieke Leopold als hun nieuwe leider. Bij deze veldslag werden de Belgen zelfs geholpen door een leger Fransen. En Nederland had het nakijken. Dit werd de Tiendaagse veldtocht.
Daarnaast is het inderdaad zo dat Belgie gramaticaal gewoon beter is als Nederland al willen wij dat natuurlijk niet toegeven.
Wat echter wel een feit is en blijft is dat Nederlandse mariniers nog beter getraind zijn als Amerikaanse Navy seals en dat onze F16's met hun piloten de beste ter wereld zijn. En mocht er een oorlog komen dan worden alle Nederlandse mannen van 18 tm 40 jaar opgeroepen want in feite bestaat de dienstplicht nog steeds.
Zelf wil ik overigens ook bij de luchtmacht nadat ik volgend jaar de opleiding die ik nu volg heb afgerond.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Kom maar op en dan zullen jullie een Vlaamse Leeuw zien klauwen! Wij hebben verscheiden parachutistentroepen, heeft Nederland zoiets?
Strijdlustige (grinnik) groeten,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA