Onze eigen militaire kwaliteit
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- Ioannis
- Lid
Haha...SiNiStEr schreef:Jongens, als Nederlanders moeten we ook niet te grote mond opzetten. Toen Belgie zich in 1831 weer onafhankelijk van Nederland wilde verklaren pikte Willem I dat niet en stuurde een leger naar Belgie om de Belgen weer rustig te krijgen. Deze hadden hier echter geen zin in en na niet al te lange gevechten moesten de Nederlanders zich alweer terugtrekken waarna Belgie zichzelf onafhankelijk verklaarde. En ze kozen de katholieke Leopold als hun nieuwe leider. Bij deze veldslag werden de Belgen zelfs geholpen door een leger Fransen. En Nederland had het nakijken. Dit werd de Tiendaagse veldtocht.
Je stelt het veel te simpel voor...
België is onafhankelijk geworden door het verraad van ene kerel, die later Koning Willem II werd genoemd.
Sorry hoor, maar dat is echt historisch!
De Oranjes vinden dat niet zo leuk om te horen, en daarom hoor je er ook niet zo veel van op de Nederlandse kijkbuis...

En dat de Belgen beter zijn in spelling en woorden..
Het zou wat.
Ik doe er ook al jarenlang niet meer aan mee.
Ik hou gewoon aan wat ik geleerd heb, en dat is voor mij genoeg.
Ze kunnen me wat, Hollanders en Vlamingen met hun imitatie Nederlands.
Het enige ware Nederlands is immers het onvervalste echte Brabants!
En nouw gullie wir!
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Ioannis schreef:Het enige ware Nederlands is immers het onvervalste echte Brabants!
En nouw gullie wir!
Righ....t
Heb op een camping naast een stel uit Brabant gestaan, nou! Had taalkundig gezien net zo goed naast een Duits stel kunnen staan - sowieso zijn Brabanders en Limburgers halve Belgen. Wat dat betreft kan Gelderland zich beter helemaal losmaken van Nederland, we hebben toch de meeste militairen van alle provincies! Muhahahaha!

http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Dodo
- Lid
Laten we de taalkundige kwaliteiten in een apart topic stoppen, er zijn zat Nederlanders die geen woord verstaanbaar Nederlands uit hun keel kunnen persen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Michael
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- gilles
- Lid
- Michael
- Lid
- Contacteer: