Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inderdaad allemaal zo vrijwillig als het maar kan, betaald krijgen zou niet heel erg zijn natuurlijk..
Maar ik ben al lang blij met alle kennis die ik hier op doe
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Proos schreef:Dat werkt alleen als je 't ook kunt verkopen en ik wil van wo2.nl geen commerciële site maken.
Dan kan je beter een ander onderwerp nemen. Een onderwerp dat minder tot de verbeelding spreekt van mensen.
Met een onderwerp als " De Schorklitsopper in het Zeeuwse Schor en aangelegen dijken" trek je minder volle zalen.
Proos schreef:Dat werkt alleen als je 't ook kunt verkopen en ik wil van wo2.nl geen commerciële site maken.
Dan kan je beter een ander onderwerp nemen. Een onderwerp dat minder tot de verbeelding spreekt van mensen.
Met een onderwerp als " De Schorklitsopper in het Zeeuwse Schor en aangelegen dijken" trek je minder volle zalen.
Stukje persoonlijke frustratie ?
Weet zeker dat alle financiele problemen zijn opgelost als Roel zijn schilderijtje verpatst.