Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Psst Ik heb hier sinds vanmiddag een schilderij van ene Rietschoof staan. 'Kadootje' van een vriend van me uit Noord-Holland. Hij vroeg of ik het de komende tijd wilde bewaren, want hij ging 'duiken' in Zuid Amerika. Een jaar of tien.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Mag ik een foto met de lijst..En plaats er (volgens marktplaats regels) een richtprijs bij!
Succes
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
precies, paar schilderijtjes onder de arm. ze willen nu de wetgeving gaan aanpassen hoorde ik. het schijnt dat je na 20 jaar eigenaar bent van een gestolen schilderij, en als je het ter goeder trouw koopt kun je na 3 jaar al niet meer vervolgd worden..
dus roel.. nog ff geduld