Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja, ier nog zo iets.
Heb hier het hoofd liggen van een man met snor, lijkt me rond de 60 jaar oud(het hoofd dood ).
Op zijn kop staat iets van 'lulher' geschreven ofzo .
Weet iemand wat dit is?
Nee hoor! *gelukkig* Ik was tamelijk geinteresseerd daar mijn familie in de kunstwereld zit, doe even een googel op "Anthonissen" en dan vind je wat van zijn werken, wel, die is familie van mij langs moeders kant.
Groeten,
Junior
Skylighter schreef:Blond?
Rick
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Narcolepticus schreef:Seg, ik heb hier een paneel liggen dat zo een bende mensen opstaat die lijken op Rechters, het lijkt een stuk van een drieluik of zo te zijn.
Iemand meer info?
Volgens mij gebruik ik nu zo iets dergelijks als dienblad, misschien is het ooit een groter blad geweest?
Jongens mag ik jullie nog eens een scouting tip geven... stel je hebt het koud en je wil dringend je open haartje aansteken. Stel je hebt nog wat brandhout aan de muur hangen, want al die verf chemicalien hebben een zeer ontbrandingstemperatuur he! Ja zo leer je nog eens wat van de scouting.. en je weet hoe groter het schilderij hoe meer plezier
(deed k ook al met de boeuf stroganoff, vond me moeder niet zo leuk wel de grootste plezier gehad met whiskey ooit )
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Narcolepticus schreef:Seg, ik heb hier een paneel liggen dat zo een bende mensen opstaat die lijken op Rechters, het lijkt een stuk van een drieluik of zo te zijn.
Iemand meer info?
Volgens mij gebruik ik nu zo iets dergelijks als dienblad, misschien is het ooit een groter blad geweest?
Ja er zijn hier al flauwe plezanten geweest die zeiden dat ik het gestolen heb, en ik heb dan maar een kerel valse tips gegeven. Ik heb hem gezegd dat ik het verstopt had in een nis achter een altaar.
Iedereen teleurgesteld natuurlijk:)