Belgenmoppen
-
- Lid
Belgenmoppen
Wie heeft de beste?
Ik zal alvast beginnen.
Een Belg, een Nederlander en een Duitser zitten in een neerstortend vliegtuig. Ze moeten eruit springen maar er zijn slechts 2 parachutes. De Belg wil er als eerste uit springen. Toen de Belg eruit was gesprongen was, vroeg de Duitser aan de Nederlander: 'Waarom liet je hem eruit springen als er maar 2 parachutes zijn?'. 'Wees gerust', zei de Nederlander, 'ik heb hem een schooltas op de rug gebonden.'
Ik zal alvast beginnen.
Een Belg, een Nederlander en een Duitser zitten in een neerstortend vliegtuig. Ze moeten eruit springen maar er zijn slechts 2 parachutes. De Belg wil er als eerste uit springen. Toen de Belg eruit was gesprongen was, vroeg de Duitser aan de Nederlander: 'Waarom liet je hem eruit springen als er maar 2 parachutes zijn?'. 'Wees gerust', zei de Nederlander, 'ik heb hem een schooltas op de rug gebonden.'
- Simon
- Lid
- Mooyman
- Lid
Bloembakken hangen hier aan het balkon Saimensaimen schreef:ha als we zo gaan beginnen:
Waarom heeft een nederlander een bloembak in zijn koffer van de auto? om de politie om de tuin te leiden
waarom heeft een nederlander een mes in zen auto? om de bocht af te snijden
en de rest komt nog

Collector of uniforms of the enemy
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Waarom doet een belg zijn bril af tijdens een alcohol-controle?
Dan zijn het al 2 glazen minder!
Dan zijn het al 2 glazen minder!
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid
toch maar raar dat jullie belgenmoppen vertellen aangezien er een slimme hollander was die het beu was om al die waarheden over zijn soort te horen en heeft toen al die hollandermoppen veranderd en heeft ipv hollander belg gezet
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
- Mooyman
- Lid
Ze hebben het in die andere thread ook niet over Hollanders maar, zoals de kop van de thread vermeld, Holandermoppen.Marc 82 Recon schreef:toch maar raar dat jullie belgenmoppen vertellen aangezien er een slimme hollander was die het beu was om al die waarheden over zijn soort te horen en heeft toen al die hollandermoppen veranderd en heeft ipv hollander belg gezet
Waar woonde jij ook al weer

Collector of uniforms of the enemy
-
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- John Rambo
- Lid
Op een dag neemt de koning van België contact op met de koninging van nederland. De Belgische koning zegt: “Jullie maken nou altijd grappen over ons, jullie liggen altijd dubbel omdat wij zo dom zijn, maar nu willen wij ook eens lachen om de nederlanders. De koningin van Nederland zegt: “Nou daar willen wij best een keer bij helpen. Wat moeten wij doen?” De Belgische koning denkt even na en zegt: “Als jullie nou eens een brug op het land bouwen.” De koningin van Nederland vindt het goed en zo gezegd zo gedaan. Een Nederlands team legt een brug aan over land in België. Heel België ligt een week lang dubbel onder de tafel van het lachen. Na een week belt de Belgische koning weer op en zegt: “Bedankt, we hebben erg gelachen. Wanneer komen jullie de brug weer afbreken?” De Nederlandse koningin: “Als jullie nou eerst eens die Belgische visser van de brug verwijderen.....”