holandermoppen
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
psies als alle brabanders in belgië gaan wonden stijgt het gemiddelde iq in nederland en belgië.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- Mr_Flibble
- Lid
- Contacteer:
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Alleen in limburg kun je echte carnaval zien!!!(En dan vooral zuid en midden limburg)
Laatst gewijzigd door robin.h op 13 jan 2005, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Narcolepticus
- Lid
- Robin V
- Lid
Er zitten 99 hollanders en 1 Belg in een vliegtuig. Opeens is er tubulentie. Iedereen wordt paniekerig, maar de Belg blijft rustig. Opeens vraagt de gezagvoerder of iedereen zich aan de bovenkant van het vliegtuig wilt vasthouden. Iedereen doet dit ook. De onderkant breekt ondertussen af door de turbulentie. Weer spreekt de gezagvoerder : "1 persoon moet lossen, anders storten we neer!", waarop de Belg antwoordt dat hij zich zal opofferen. Nadat de Belg dit gezegd heeft, beginnen alle hollanders te klappen...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
-
- Lid
Zou andersom moeten zijn, je hebt hem verdraaid!Numb schreef:Er zitten 99 hollanders en 1 Belg in een vliegtuig. Opeens is er tubulentie. Iedereen wordt paniekerig, maar de Belg blijft rustig. Opeens vraagt de gezagvoerder of iedereen zich aan de bovenkant van het vliegtuig wilt vasthouden. Iedereen doet dit ook. De onderkant breekt ondertussen af door de turbulentie. Weer spreekt de gezagvoerder : "1 persoon moet lossen, anders storten we neer!", waarop de Belg antwoordt dat hij zich zal opofferen. Nadat de Belg dit gezegd heeft, beginnen alle hollanders te klappen...
enEen Hollander gaat in Belgi een wapenwinkel binnen en
vraagt aan de verkoper: "Hebben jullie vuurwapens?".
Hoewel de muur achter hem er vol van hangt, antwoordt
deze: "Nee!".
"Nou moe?", denkt de Hollander en vraagt verder: "Iets
automatisch dan?".
"Nee!" (De muur links hangt vol machinegeweren.)
"Tenminste een mes of zo?".
"NEE!" (De muur rechts hangt vol messen.)
Uiteindelijk vraagt de ondertussen gestresste
Hollander: "Zeg eens, hebben jullie iets tegen
Hollanders?"
Het antwoord: "Ja, hier achter mij bijvoorbeeld... of
hier rechts, of links...".
Maar ik vond ze allemaal wel goed!!!! Oja, Brabanders zijn geen Hollanders. Maar voor supercarnaval moet je in Duitsland zijn naast Brabant en Limburg!Waarom kijkt een Hollander zo zuinig als hij klaarkomt? Omdat 't uit zijn eigen zak komt.
Daar is 'ie weer!
- Robin V
- Lid
Neen, Guido heeft hem verdraaid, bekijk de uren eens.Jurryt schreef:Zou andersom moeten zijn, je hebt hem verdraaid!Numb schreef:Er zitten 99 hollanders en 1 Belg in een vliegtuig. Opeens is er tubulentie. Iedereen wordt paniekerig, maar de Belg blijft rustig. Opeens vraagt de gezagvoerder of iedereen zich aan de bovenkant van het vliegtuig wilt vasthouden. Iedereen doet dit ook. De onderkant breekt ondertussen af door de turbulentie. Weer spreekt de gezagvoerder : "1 persoon moet lossen, anders storten we neer!", waarop de Belg antwoordt dat hij zich zal opofferen. Nadat de Belg dit gezegd heeft, beginnen alle hollanders te klappen...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
- Lucid
- Lid
Re: holandermoppen
Leuke mop. Alleen jammer dat een frank niet van ijzer gemaakt is.verellen schreef:Wie heeft de ijzerdraad uitgevonden?
Twee Hollanders. Ze vonden samen een halve frank.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
— Racine