Scooteren :P
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Nou,als ik nou 16 jaar was,dan had ik me wel al een scooter gekocht.Aangezien ik iedere dag een half uur naar school moet fietsen en 3 kwartier terug fietsen. Dit begint na een half jaar wel te vervelen.
Dus heb ik op Cool gestemd :p
Dus heb ik op Cool gestemd :p
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Darryl
- Lid
Ik heb op ''cool'' gestemt. Ik heb er zelf ook ene
.
Ben al 2 keer onderuit gegaan.
1e keer, over paardestront. (stront lag precies in een bocht en mijn voorwiel gleed weg, ik belande met scooter en al in de bosjes, schade aan de scooter niets maar ik had wel mijn hele been open)
2e keer, sneeuw. (Ging van een steile berg of met ongeveer 40km, kon niets meer, niet remmen, niet sturen en toen lag ik op mijn snufferd )

1e keer, over paardestront. (stront lag precies in een bocht en mijn voorwiel gleed weg, ik belande met scooter en al in de bosjes, schade aan de scooter niets maar ik had wel mijn hele been open)
2e keer, sneeuw. (Ging van een steile berg of met ongeveer 40km, kon niets meer, niet remmen, niet sturen en toen lag ik op mijn snufferd )
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Ik heb serieus op optie 3 gestemd... Ik heb zelf nooit scooter gereden en kan me geheel bij deze quote van PPL aansluiten:
Daarnaast erger ik me aan 95 % van de scooterrijders.
Houd je eens aan de verkeersregels en stop eens met dat opnverantwoordelijk gedrag.
Uiteraard wil ik niet iedereen over een kam scheren, maar wat ik af en toe zie gebeuren op de weg... :N

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Brianlinden
- Lid
darryl1234_gubbels schreef:Ik heb op ''cool'' gestemt. Ik heb er zelf ook ene.

Ik 3 keer
1. Ik had me scooter net een week

2. Uit de bocht toen het glad was
3. Patsen voor wat vrienden op achterwiel rijden en toen schoot ie onder me vandaan
- Brianlinden
- Lid
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
Op een weg waar het overige verkeer 80 mag, hoort de bromfiets niet op de rijbaan maar op het fietspad.Brianlinden schreef:Ik in het begin
Maar heb je weleens met een 45 km ding op een weg gereden waar je 80 mag en dan al die auto's hoort gassen enzo. Daar moeten ze eens wat mee doen!
Deze situatie doet zich als het goed is dus niet voor.
- Brianlinden
- Lid
Als er zoeen bordje staat van invoegen bromfiets....en langs de gehele weg kan je nergens uitvoegen naar het fietspad.....gewoon wat bordjes neerpleuren vond de gemeente goed denk ikgvdbor schreef:Op een weg waar het overige verkeer 80 mag, hoort de bromfiets niet op de rijbaan maar op het fietspad.Brianlinden schreef:Ik in het begin
Maar heb je weleens met een 45 km ding op een weg gereden waar je 80 mag en dan al die auto's hoort gassen enzo. Daar moeten ze eens wat mee doen!
Deze situatie doet zich als het goed is dus niet voor.
- wittmann
- Lid
-
- Lid
- Contacteer: