Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

zeg ik dat er iemand dood mag nee?
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Timo schreef:zeg ik dat er iemand dood mag nee?
Timo schreef:Ze hoeven echt niet allemaal dood met de maatschapij word er echt niet slechter op
Niet meer dan logisch dat Dodo dan vraagt wie er van jou wél dood mogen.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ja criminele, of t nu een nederlander of marokaan is dat maakt voor mij geen verschil
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Timo schreef:Ja criminele, of t nu een nederlander of marokaan is dat maakt voor mij geen verschil
Vanaf wanneer heb je dan in jouw ogen een zwaar genoeg vergrijp begaan om de dood te verdienen? Gewoon als je de wet overtreedt?
zeg ik dat er iemand dood mag nee?
Wel dus.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik ging mij meer om de manier van zeggen. Ik vind het niet echt beschaafd taalgebruik om te zeggen dat iemand kapot mag. Volgens mij kom je serieuzer over als je gewoon zegt dat iemand van jou dood mag. Dat verschil moet je gewoon proeven. Van mij mag je trouwens gerust zeggen dat je iemand niet zal missen op deze wereld. Al is het niet echt een diplomatieke opmerking en zal je met zo'n opmerking de discussie aan moeten gaan met anderen. Het laatste even over deze losse opmerking van mijn kant.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

antwerpx schreef:
Timo schreef:Ja criminele, of t nu een nederlander of marokaan is dat maakt voor mij geen verschil
Vanaf wanneer heb je dan in jouw ogen een zwaar genoeg vergrijp begaan om de dood te verdienen? Gewoon als je de wet overtreedt?
Hij heeft de dood niet verdient, maar ik zeg alleen dat het heus niet zon ramp is als een ongeluk als dit voorkomt
zeg ik dat er iemand dood mag nee?
Wel dus.
Blijkbaar wel :?
Starting up again
Gesloten