Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Tja...vrouwen achter het stuur is vragen om problemen :wink: :P
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Ja Michiel, en sinds eergisteren is het:

Een vrouw achter het stuur en een Marokkaanse tasjesdief is vragen om problemen!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Een stille tocht voor deze tasjesdief is inderdaad gewoon bezopen! Als ik dit soort berichten hoor wordt ik helemaal triest van Nederland. Vooral omdat het dus blijkt dat mensen zijn die tasjesroven de normaalste zaak van de wereld vinden. Hoe had die vrouw anders haar eigendommen moeten terugkrijgen? Het maakt voor mij niet uit of het per ongeluk of express was wat die vrouw deed, ze is voor mij ontoerekeningsvatbaar op dat moment. En dit moet als een ongeluk beschouwd worden. Grof schandalig als ze nog veroordeeld wordt ook. Dan is het voortaan echt de omgekeerde wereld!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Ben het helemaal met je eens Martijn!

En moet je straks eens kijken, dan zijn er ook nog autochtone mensen die in zo'n optocht meelopen..

Landverraders vind ik het!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

haha :lol:

ja ik vind het ook goed wat deze vrouw heeft gedaan, en tja, pech hebbe voor hem, had ie dat maar niet moete doen. nu weer zon belachelijke stille tocht. vind ik nergens op slaan. hij was een crimineel.
en dan gaan ze natuurlijk weer zielig liggen doen om hem.
deze vrouw is mijn held :P
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik ben het ook met Martijn eens,als ik zelf de kans had om mijn bezittingen terug te krijgen,zonder dat ik gevaar liep.Dan zou ik dat ook doen. En volgens mij heeft die vrouw die Crimineel echt niet voor expres dood gereden.

Moet je je bezittingen dan zo maar laten stelen,en niks terug doen?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ben het met bijde opties niet eens, maar de bovenste vind ik te extreem, daarom de onderste.

Mss neem k t weer s te letterlijk :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Jelle H. schreef:Ben het helemaal met je eens Martijn!

En moet je straks eens kijken, dan zijn er ook nog autochtone mensen die in zo'n optocht meelopen..

Landverraders vind ik het!
nou weet ik niet of je me goed begrepen hebt, maar met landverraad heeft het niets te maken. Naar mijn mening is men in Nederland een beetje de weg kwijt over wat goed en fout gedrag is. De criminelen worden getroost en de gedupeerden mogen de pot op. Het kan me niet schelen of het een marokkaan, Chinees, Nederlander, een kleuter of een mannetje van Mars is. Maar iemand die iemand anders moedwillig beroofd en daarmee iemand dus de schrik van zijn leven bezorgd en ook nog eens besteelt, hoeft in ieder geval geen eer te krijgen. Net als het slachtoffer dat voor haar spullen opkwam, geen straf hoeft te krijgen.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

gewoon te zot voor woorden!!!! Echt niet normaal dat die gasten weer een stille tocht moeten houden omdat 1 van hun ''lieve jongens'' is doodgereden.
Alleen omdat het een Marokaan is gaan ze die stille tocht houden, was het een blank persoon geweest dan zou niemand dit in z;n KOP durven halen!!!!
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

als di ali de tas niet had gejat
was hij nooit doodgereden


Eigen schuld.... DIKKE bult
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ja te belachelijk voor woorden. altijd maar voor zon volk :x
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

wittmann schreef:als di ali de tas niet had gejat
was hij nooit doodgereden


Eigen schuld.... DIKKE bult
Dus als jij mijn boek afpakt en ik zet een pistool tegen je kop aan, haal de trekker over en knal je door je hooft heen. Is het dan ook eigen schuld, dikke bult?

Het is NIET de bedoeling dat mensen in een land eigen rechter gaan spelen.

Wat als het nou een autochtone Nederlander was geweest? Zouden de reacties hetzelfde geweest zijn.

Ik lees en hoor vaak 'ow weer een marrokaan', vraag je je af of sommige mensen denken dat ze beter zijn. :?

Altijd maar de klote Nederlanders, begin een hekel te krijgen aan dit volk.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Dodo schreef:
wittmann schreef:als di ali de tas niet had gejat
was hij nooit doodgereden


Eigen schuld.... DIKKE bult
Dus als jij mijn boek afpakt en ik zet een pistool tegen je kop aan, haal de trekker over en knal je door je hooft heen. Is het dan ook eigen schuld, dikke bult?

Het is NIET de bedoeling dat mensen in een land eigen rechter gaan spelen.

Wat als het nou een autochtone Nederlander was geweest? Zouden de reacties hetzelfde geweest zijn.

Ik lees en hoor vaak 'ow weer een marrokaan', vraag je je af of sommige mensen denken dat ze beter zijn. :?

Altijd maar de klote Nederlanders, begin een hekel te krijgen aan dit volk.

Wat zeg jij nu dan? Je zegt dat wij altijd 'ow weer een marrokaan' zeggen en later zeg je zelf 'Altijd maar de klote Nederlanders'

Jij praat wel anders als jij zelf eens flink wordt gepakt door een Marokkaan of wie dan ook..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Hey en als je een hekel hebt aan mij en de rest van het Nederlandse volk, dan koop je toch lekker enkele ticket naar Marokko!?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Geenstijl maakt er een bumperstikker actie van:

http://www.geenstijl.nl/images/gassen.gif
Gesloten