De moskee waar die jongen werd herdacht ligt tweehonderd meter van de school en in mijn klassen heb ik tientallen leerlingen die deze jongen persoonlijk of van naam kenden.
Timo schreef:En de vrouw is vrijgesproken dus we kunnen moeilijk zeggen of ze het expres deed of niet maar dat doet er niet eens toe.
Dat moet dan een beslissing zijn van het OM, die dan nog altijd een procedure wegens doodslag of dood door schuld kunnen starten.Timo schreef:Ze is onschuldig verklaard aan moord tenminste dat heb ik opgevangen
Zucht, nogmaals: Er is nog geen rechtzaak geweest, dus er valt helemaal niets aan procedures te starten.Harro schreef:Dat moet dan een beslissing zijn van het OM, die dan nog altijd een procedure wegens doodslag of dood door schuld kunnen starten.Timo schreef:Ze is onschuldig verklaard aan moord tenminste dat heb ik opgevangen
Heeft niets met censuur te maken. Er is een verschil tussen je houden aan het journalistieke principe van hoor en wederhoor versus goedkoop scoren en mensen ophitsen met amper geverifiieerde verhalen. Zeker in deze situatie moeten ze beter weten dan zulke domme acties uithalen.Kilroy schreef:Wil jij dan zo graag terug naar de censuur ?Harro schreef:Van mij mogen ze de Telegraaf alleen al aanpakken