Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Je mag je bezit van mij verdedigen, maar wanneer de dood erop volgt (opzettelijk) ben je volgens mij net iets te enthousiast geweest. Als het per ongeluk is gebeurd, dan hoop ik dat de vrouw berecht wordt voor onvrijwillige doodslag, indien opzettelijk....moord met zowel verzachtende als verzwarende (indien ze met haar auto nog andere mensen in gevaar bracht) omstandigheden.

Zoals dodo al zei: Het is NIET de bedoeling dat mensen in een land eigen rechter gaan spelen.
Laatst gewijzigd door Peter M op 20 jan 2005, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Jelle H,

Ik ben geen moderator, maar dingen vertellen waarmee je anderen zeer kan kwetsen vind ik toch niet kunnen op een forum... En het is godsamme geen Marokkaan... hooguit een Nederlander van Marokkaanse afkomst, maar ik durf voor 99% te wedden dat hij in Nederland geboren is....

Het gaat om een moord hier... Deze vrouw is nu nog 0% schuldig, maar de rechtzaak zal anders bewijzen...
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

wittmann schreef:als di ali de tas niet had gejat
was hij nooit doodgereden


Eigen schuld.... DIKKE bult

Ik sluit mij volledig aan bij de bijdrage van Wittmann:

Als hij die tas niet had geroofd was dit nooit gebeurd.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jelle H. schreef:
Dodo schreef:
wittmann schreef:als di ali de tas niet had gejat
was hij nooit doodgereden


Eigen schuld.... DIKKE bult
Dus als jij mijn boek afpakt en ik zet een pistool tegen je kop aan, haal de trekker over en knal je door je hooft heen. Is het dan ook eigen schuld, dikke bult?

Het is NIET de bedoeling dat mensen in een land eigen rechter gaan spelen.

Wat als het nou een autochtone Nederlander was geweest? Zouden de reacties hetzelfde geweest zijn.

Ik lees en hoor vaak 'ow weer een marrokaan', vraag je je af of sommige mensen denken dat ze beter zijn. :?

Altijd maar de klote Nederlanders, begin een hekel te krijgen aan dit volk.

Wat zeg jij nu dan? Je zegt dat wij altijd 'ow weer een marrokaan' zeggen en later zeg je zelf 'Altijd maar de klote Nederlanders'

Jij praat wel anders als jij zelf eens flink wordt gepakt door een Marokkaan of wie dan ook..
Tja, ik zoek nooit ruzie met marrokanen. Niet nodig, vechten is voor simpele zielen.
En ik ben inderdaad nogal ontevreden over de Nederlanders, iedereen in dit topic met loze en simpele kreten. "Eigen schuld, dikke bult (???)" "Die vrouw hoort een lindje te krijgen" (???) "Autochtonen Nederlanders die meelopen zijn landveraders" (???) "Vrouw achter stuur en (natuurlijk) een Marrokaanse tasjesdief is vragen om problemen" (???)

Whaha, waarom zou ik naar Marroko moeten gaan? Omdat ik tegen een zinloze moord ben van een Marrokaan? Nederlanders mogen ook wel eens een keer hun intergratie cursus gaan maken. "Nederland is tolerant", 1e klas stierenscheit.

Het is NIET de bedoeling dat mensen eigen rechter gaan spelen. Snap je?

Oh ja, grappige was dat er in het tasje geen geld zat. Dus een zinloze moord dus.

3 jaar en tbs?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Het is te gek hoor ze op tv met amper verstaanbaar accent,

Ali was goede jongen iedereen maar weer media:geloven och was maar tasjes dief maar deze dood hij niet verdiend hebben

Dan denk ik bij mezelf als ie dat tasje niet zonodig moest jatten omdat ie te lui is om echt werk te zoeken leefde die aap nu nog.

Maar ach als we allemaal niet remmen dan zijn er zo een stel crimineeltjes minder
Starting up again
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

779 schreef:Jelle H,

Ik ben geen moderator, maar dingen vertellen waarmee je anderen zeer kan kwetsen vind ik toch niet kunnen op een forum... En het is godsamme geen Marokkaan... hooguit een Nederlander van Marokkaanse afkomst, maar ik durf voor 99% te wedden dat hij in Nederland geboren is....

Het gaat om een moord hier... Deze vrouw is nu nog 0% schuldig, maar de rechtzaak zal anders bewijzen...
Ik snap jou niet Dodo. Je hebt het zelf over Die Nederlanders geven de Marokkanen de schuld, vervolgens zeg je dat je Nederlanders haat. En daarna verkondig je dat anderen niet gekwetst mogen worden op een forum.

Sta jij er wel bij stil dat jij zelf mensen kwetst met jou bijdrages?

Ga je trouwens nog meelopen in de stille toch, Dodo?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik ben Dodo niet?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

verkeerde quote 2 win
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Voor je nog eens positief reageert over het doden van een crimineel: bekijk eens hoeveel keer je zelf de wet hebt overtreden in je leven. Als je daar steeds lijfstraffen voor had gekregen, wat had er dan van jezelf overgeschoten?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

How, hoe kan ik nu Nederlanders haten? Ik ben er zelf 1. Die ene regel was gewoon een om frustraties kwijt te raken, het spijt me dat je het sarcasme er niet van zag...
Niet al te serieus bedoeld dus. Nogmaals, sorry dat spijt mij.

En nee, ik loop niet mee in die stille toch. Criminelen herdenken doe ik niet.

Als de overheid nou eens een keer inversteert in onderwijs en opvang voor zulke jongeren, dan zou het misschien zo kunnen zijn dat dit helemaal niet nodig was geweest?
Geen wonder dat er slecht Nederlands werd gesproken, er word aan alle kanten bezuinigd, er word echter wel geprotesteerd en geroepen wanneer er aan de VUT gezeten word (wat ik trouwens een vrij dubieuze regel vind).

Die gasten zitten in een bepaald milieu, net als junks en illegale hoeren. Hoe krijg je ze eruit? Door ze een kans te geven., helaas zijn de meestten in Nederland niet bereid om zulke mensen een kans te geven. Bang voor het nieuwe? Bang voor de eigen mogelijkheden??
Laatst gewijzigd door Dodo op 20 jan 2005, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

779 schreef:Jelle H,

Ik ben geen moderator, maar dingen vertellen waarmee je anderen zeer kan kwetsen vind ik toch niet kunnen op een forum... En het is godsamme geen Marokkaan... hooguit een Nederlander van Marokkaanse afkomst, maar ik durf voor 99% te wedden dat hij in Nederland geboren is....

Het gaat om een moord hier... Deze vrouw is nu nog 0% schuldig, maar de rechtzaak zal anders bewijzen...
779, om terug te komen op jou verhaal:

Strafrechtdeskundigen denken dat de automobiliste vrijuit zal gaan. Dat de vrouw het opzettelijk deed, valt moeilijk te bewijzen. Dat ze na een beroving in een heftige gemoedstoestand extreem reageerde, is heel aannemelijk. Als de rechter het zogeheten 'noodweerexces' accepteert, wordt ze ontslagen van rechtsvervolging.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Bob, wil jij eens motiveren waarom jij denkt dat de vrouw schuldig is? Je zegt immers dat de rechtzaak anders zal uitwijzen. Waar baseer jij die stelling op? Is het een loze kreet of een weldoordachte uitspraak?
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

antwerpx schreef:Voor je nog eens positief reageert over het doden van een crimineel: bekijk eens hoeveel keer je zelf de wet hebt overtreden in je leven. Als je daar steeds lijfstraffen voor had gekregen, wat had er dan van jezelf overgeschoten?
Een keer door rood rijden is wat anders dan tasjes roven en je kunt me niet vertellen dat zo'n ali de eerste keer met dit soort dingen in contact kwam
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:
antwerpx schreef:Voor je nog eens positief reageert over het doden van een crimineel: bekijk eens hoeveel keer je zelf de wet hebt overtreden in je leven. Als je daar steeds lijfstraffen voor had gekregen, wat had er dan van jezelf overgeschoten?
Een keer door rood rijden is wat anders dan tasjes roven en je kunt me niet vertellen dat zo'n ali de eerste keer met dit soort dingen in contact kwam
Kan jij dat dan wel zeggen, dat ali het vaker heeft gedaan?

laten we zeggen, iedere keer dat je door rood rijdt, vinger eraf? Dat mag dan een toevallige voorbijganger doen, want de politie bemoeid zich niet met zulke grappen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik vind het typisch dat hij al keer in de cel heeft gezeten voor een gewapende overval.

Rick
Gesloten