Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan je dat nu geloven! Het sneeuwt eens een keer in Belgie, op school (tja, zo zijn kinderen ) smijten we met sneeuwballen... Nu heeft men half de eerste graad (1ste en 2de middelbaar) straf gesmeten omdat we wat sneeuw in onze handen hadden! Waaronder ik weeral! Ik moet een opstel van 2 bladzijden maken met als titel "Sneeuwpret op school"
Het zal zo zijn....
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Een tip: Schrijf in dat werk dat wij ons gelukkig mogen achten dat wij met sneeuw kunnen spelen, en haal dan als tegenstelling de legers van Napoleon en Hitler in het Oosten, en de Geallieerden in de Ardennen aan. Doe er nog wat mislukte poolexpedities bij en ze zullen nog nooit zo'n dramatisch opstel hebben gehad .
antwerpx schreef:Een tip: Schrijf in dat werk dat wij ons gelukkig mogen achten dat wij met sneeuw kunnen spelen, en haal dan als tegenstelling de legers van Napoleon en Hitler in het Oosten, en de Geallieerden in de Ardennen aan. Doe er nog wat mislukte poolexpedities bij en ze zullen nog nooit zo'n dramatisch opstel hebben gehad .
ZENA
M'n opstel is klaar met als laatste zin: "(...) kregen zij ofwel een Verwundetenabzeichen of een Purple Heart, en ik krijg een opstel... (END)"
Ik zal het eens helemaal overtypen en publiceren, ik heb alsook de latste boodschap van Robert Scott opgeschreven, om van te huiveren eerlijk gezegd...
Junior
ZENA
jr. schreef:M'n opstel is klaar met als laatste zin: "(...) kregen zij ofwel een Verwundetenabzeichen of een Purple Heart, en ik krijg een opstel... (END)"
Hehe, ik moest ooit eens een opstel schrijven over cowboy henk in aunstralie met een kangeroe omdat ik (per ongeluk) een serieuze boer had gelaten in de les
HUPSAKEE! oest ik bijna opnieuw een opstel schrijven... Een maat van me heeft nu extra 4 bladzijden gekregen, hij heeft gisteren immers (zoals mij) al straf gekregen en nu heeft men hem VALS beticht!
Groeten,
Junior
@Gilles: over Cowboy Henk? LOL
gilles schreef:Hehe, ik moest ooit eens een opstel schrijven over cowboy henk in aunstralie met een kangeroe omdat ik (per ongeluk) een serieuze boer had gelaten in de les
ZENA
Als wij met sneuuwballen gooide kwam er een pipo naar buiten met een megafoon en die riep ; 'en gebroken ruit kost 500Fr' waarop ik riep 'en een hele ruit ?'
Wij mogen wel sneeuwballen gooien, maar je moet eerst tegen degene zeggen dat je een sneeuwbal tegen hem gaat gooien .
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Wij mochten wel met sneeuwballen gooien maar ik dacht ik wacht tot de tweede pauze die duurt namelijk langer. Komen ze dan zeggen dat het niet meer mag omdat de sneeuw te hard was geworden
lt. Tim schreef:Wij mochten wel met sneeuwballen gooien maar ik dacht ik wacht tot de tweede pauze die duurt namelijk langer. Komen ze dan zeggen dat het niet meer mag omdat de sneeuw te hard was geworden
Jah, die smoesjes kennen de leraren bij ons ook!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.