Hoe krijg ik t weer voor elkaar dat ik mijn afbeeldingen open met Windows Picture Viewer, ik heb t een tijd gebruikt, maar opeens nam Quicktime t over!?!
Ik zou dus graag willen dat Windows Picture Viewer weer mijn afbeeldingen opende, weet iemand hoe ik dit moet doen?
Groeten,
Roeland
Windows Picture Viewer
- Dodo
- Lid
Windows Picture Viewer
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Narcolepticus
- Lid
- Dodo
- Lid
Aah dat weet ik Daar ben ik vandaag achtergekomen. Je gaat naar extra - opties - bestandstypen; en dan vink je mp3 aan!! En dan is ie eer normaal..Narcolepticus schreef:Ik weet er eigenlijk niet veel van, maar dat probleem had ik ook met MP3 en Mpeg files. SInds ik Quicktime heb gerunterlad opent het alles i.p.v. m'n WMP
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Narcolepticus
- Lid
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Probeer even een bestand te openen dat je met windows picture viewer. Alleen met
shift plus rechter muistoets
openen met
applicatie kiezen, windows picture viewer dus
en dan aankiezen dat je het bestandstype in het vervolg ook met deze applicatie wilt opennen.
Zo werkt het onder windows 98 in ieder geval.
Kan ook nog op andere manier maar dan moet ik meer typen
shift plus rechter muistoets
openen met
applicatie kiezen, windows picture viewer dus
en dan aankiezen dat je het bestandstype in het vervolg ook met deze applicatie wilt opennen.
Zo werkt het onder windows 98 in ieder geval.
Kan ook nog op andere manier maar dan moet ik meer typen
- Dodo
- Lid
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
In XP. Ga naar .jpg plaatje. Rechtermuisknop
Openen met -> Programma kiezen... -> (kies dan het gewenste programma) Vink "Dit type bestand altijd met dit programma openen" aan.
In in Windows Picture Viewer moet je ook ergens in kunnen stellen dat je een bepaalt type bestand daarmee openen wilt.
In Quicktime moet je het ook ergens kunnen uitschakelen.
Openen met -> Programma kiezen... -> (kies dan het gewenste programma) Vink "Dit type bestand altijd met dit programma openen" aan.
In in Windows Picture Viewer moet je ook ergens in kunnen stellen dat je een bepaalt type bestand daarmee openen wilt.
In Quicktime moet je het ook ergens kunnen uitschakelen.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)