jagermeister

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Als je zo'n poster in je huiskamer wilt. Waarom ga je dan niet in zo'n bushokje wonen?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hauptmann schreef:Als je zo'n poster in je huiskamer wilt. Waarom ga je dan niet in zo'n bushokje wonen?
ik houd van vloerverwarming...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Dodo schreef:
Hauptmann schreef:Als je zo'n poster in je huiskamer wilt. Waarom ga je dan niet in zo'n bushokje wonen?
ik houd van vloerverwarming...
:lol:

Maar waarom bellen jullie Publex dan niet als je zo'n poster wilt? Zij vullen die dingen toch?
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

mijn excuses sjoerd, was inderdaad niet zo slim. Had even niet nagedacht bij mijn post. Sorry daarvoor
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hauptmann schreef:
Dodo schreef:
Hauptmann schreef:Als je zo'n poster in je huiskamer wilt. Waarom ga je dan niet in zo'n bushokje wonen?
ik houd van vloerverwarming...
:lol:

Maar waarom bellen jullie Publex dan niet als je zo'n poster wilt? Zij vullen die dingen toch?
Waar kan ik de Publex vinden? Ik weet niet of alleen zij het doen, mss is het anders in den haag. :(
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Dodo schreef:Waar kan ik de Publex vinden? Ik weet niet of alleen zij het doen, mss is het anders in den haag. :(
Volgens mij is het daar niet anders. Ik zag meen ik laatst nog zo'n auto van ze rijden in de randstad. Ze zijn zie ik nu van naam veranderd en heten nu JC Decaux.
http://www.jcdecaux.nl
Gebruikersavatar
lt. Tim
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 jan 2005, 21:25
Locatie: kerkrade

Bericht door lt. Tim »

Door jullie forum hier is mijn vader nu ook al op zoek naar zo'n poster :P
-A man is not dead, until he is forgotten-
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hauptmann schreef:
Dodo schreef:Waar kan ik de Publex vinden? Ik weet niet of alleen zij het doen, mss is het anders in den haag. :(
Volgens mij is het daar niet anders. Ik zag meen ik laatst nog zo'n auto van ze rijden in de randstad. Ze zijn zie ik nu van naam veranderd en heten nu JC Decaux.
http://www.jcdecaux.nl
Bedankt! Ik heb nu een formulier ingevuld en zo dus een poster besteld.. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

JC decaux is dan precies al langer hier in belgië actief....

denk toch al 2-3jaren
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gesloten