jagermeister
-
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Waar kan ik de Publex vinden? Ik weet niet of alleen zij het doen, mss is het anders in den haag.Hauptmann schreef:Dodo schreef:ik houd van vloerverwarming...Hauptmann schreef:Als je zo'n poster in je huiskamer wilt. Waarom ga je dan niet in zo'n bushokje wonen?![]()
Maar waarom bellen jullie Publex dan niet als je zo'n poster wilt? Zij vullen die dingen toch?

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Contacteer:
Volgens mij is het daar niet anders. Ik zag meen ik laatst nog zo'n auto van ze rijden in de randstad. Ze zijn zie ik nu van naam veranderd en heten nu JC Decaux.Dodo schreef:Waar kan ik de Publex vinden? Ik weet niet of alleen zij het doen, mss is het anders in den haag.
http://www.jcdecaux.nl
- Dodo
- Lid
Bedankt! Ik heb nu een formulier ingevuld en zo dus een poster besteld..Hauptmann schreef:Volgens mij is het daar niet anders. Ik zag meen ik laatst nog zo'n auto van ze rijden in de randstad. Ze zijn zie ik nu van naam veranderd en heten nu JC Decaux.Dodo schreef:Waar kan ik de Publex vinden? Ik weet niet of alleen zij het doen, mss is het anders in den haag.
http://www.jcdecaux.nl

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"