Schelden???
-
- Lid
Schelden???
Aan sommige dingen erger ik me echt.bijvoorbeeld als ik tieners of kinderen met een leeftijd van 10 a 11jaar, hoor schelden en dan gebruiken ze scheldwoorden dat afgrijselijke ziektes zijn,en tegenwoordig is het woord 'Kanker' een vaste woord geworden voor De 'Jeugd' daar erger ik me echt kapot, wat jullie 

-Hi im high-
- Narcolepticus
- Lid
- Simon
- Lid
kleine allochtonen die verschrikkelijk veel streken hebben, zo klein en ze zijn echt zielig.
denken dat ze alles mogen/kunnen doen omdat ze enkele grote broers hebben...
en ik heb het dan ook over alle kleine alochtonen van 4-10 jaar die hier in de buurt wonen.
ze maken je uit voor rasist (wat echt niet is).
zo'n dinge erger ik me dood aan!
denken dat ze alles mogen/kunnen doen omdat ze enkele grote broers hebben...
en ik heb het dan ook over alle kleine alochtonen van 4-10 jaar die hier in de buurt wonen.
ze maken je uit voor rasist (wat echt niet is).
zo'n dinge erger ik me dood aan!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
-
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Dat hebben ze van 'links'..
De PVDA moffelde jaren lang de mislukte integratie onder het tapijt weg. Kritiek op allochtonen werd direct afgedaan als 'discriminatie'.. Nu worden wij racisten genoemd.
De PVDA moffelde jaren lang de mislukte integratie onder het tapijt weg. Kritiek op allochtonen werd direct afgedaan als 'discriminatie'.. Nu worden wij racisten genoemd.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
-
- Lid
Ja,maar ik bedoel elke kind hier in Nederland, de meeste die,
natuurlijk zoveel scheldwoorden of aggresiever zijn,zijn de VMBO'ers.
die gasten en wijfies vinden het echt gewoon om dagelijks in de bus naar school,de woordje kanker! voor elke zin te gebruiken bijv: ze hebben het over voetbal (gastje:hey heb je die éne kankermooie wedstrijd gezien???) zulke bedoel ik...dit klopt toch niet!strax over 10jaar worden de woordenboeken overgenomen door scheldboeken!
die gasten en wijfies vinden het echt gewoon om dagelijks in de bus naar school,de woordje kanker! voor elke zin te gebruiken bijv: ze hebben het over voetbal (gastje:hey heb je die éne kankermooie wedstrijd gezien???) zulke bedoel ik...dit klopt toch niet!strax over 10jaar worden de woordenboeken overgenomen door scheldboeken!
-Hi im high-
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Owww? En we mogen toch niet generaliseren?180cc schreef:Ja,maar ik bedoel elke kind hier in Nederland, de meeste die,
Dus VWO jongeren schelden niet of zijn niet agressief?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- wittmann
- Lid
ik liep laatst over straat, en toen hoorde ik een kind van ongeveer
6/7 roepen: neuken dit.. neuken dat.. neuken blablabla
ik dacht wat is dit nou?? dus ik loop naar dat kind toe en vraag:
"weet jij eigenlijk wel wat neuken is??"
toen zei hij: "ja dat is een soort fistfucken maar dan met je penis."
Wittmann
6/7 roepen: neuken dit.. neuken dat.. neuken blablabla
ik dacht wat is dit nou?? dus ik loop naar dat kind toe en vraag:
"weet jij eigenlijk wel wat neuken is??"
toen zei hij: "ja dat is een soort fistfucken maar dan met je penis."

Wittmann
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
En waar baseer je dat op?180cc schreef:Ja,maar ik zei ''de meeste'' komen van de VMBO niveauen,lezen voor dat je oordeelt...
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
Wat ik nou zo grappig vind aan deze discussie:
Er wordt een stelling geopperd, overigens een waarin ik me helemaal me kan vinden. Ook ik erger me aan dergelijk taalgebruik, heb iets te veel van de ziektes die genoemd worden persoonlijk of in mijn omgeving mogen ervaren, maar dat terzijde,
en vervolgens gebeurt wat bijna altijd bijna overal gebeurt, er wordt gegeneraliseerd tot en met, Het zijn de allochtonen kindertjes, en de volgende weet te melden dat het VMBOleerlingen zijn en de derde weet wel weer iemand anders aan te wijzen.
Als iedereen nou eens gewoon bij zichzelf te rade zou gaan, bedenk wel als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er drie naar jezelf.
Er wordt een stelling geopperd, overigens een waarin ik me helemaal me kan vinden. Ook ik erger me aan dergelijk taalgebruik, heb iets te veel van de ziektes die genoemd worden persoonlijk of in mijn omgeving mogen ervaren, maar dat terzijde,
en vervolgens gebeurt wat bijna altijd bijna overal gebeurt, er wordt gegeneraliseerd tot en met, Het zijn de allochtonen kindertjes, en de volgende weet te melden dat het VMBOleerlingen zijn en de derde weet wel weer iemand anders aan te wijzen.
Als iedereen nou eens gewoon bij zichzelf te rade zou gaan, bedenk wel als je met 1 vinger naar een ander wijst, wijzen er drie naar jezelf.