Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoiiii,ik ben een soort van Hans Teeuwen fan,als jullie filmpjes of audio-gesprekken van hem hebben...willen julie dat graag posten .
hier alvast 1tje,echt grappig ps:wel schokkend voor al die koningshuis-supporturs... http://home.tiscali.be/noname/BoRn/hans ... ningin.wmv
toen ik in groep 4 zat had ik de eerste cd van hem "Heist" daarna snel doorgegroeit tot alle videobanden [hard en zielig etc] veel imiteren etc. nu breekt hij pas echt door de laatste 2 jaar moet ik zeggen.
Ik vind Hans Teeuwen geweldig leuke stukken met saaie humor afwisselen. Sommige harde grappen zijn wel degelijk leuk, al gaat hij naar mijn mening soms te ver. Mensen lachen dan alleen nog maar omdat het zo ontzettend grof is. Dat stukje over het koningshuis vind ik dus ook erg saai en makkelijke grove humor. Maar misschien hoort het bij zijn stijl.