Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
he ik ben wel lid van forum maar ik ben niet dom, het ziet er niet uit je heb er niks aan, en als je vraag waarom het geen marktplaats hebben zeggen ze dat het geen kopie is van een ander forum.
snap jij nou zoon antwoord (zeker belgen forum, afmaken, plukken en braden aan het spit)!!
kijk dit is gewoon een leuk forum met veel mensen die hun hobby verstaan
Ik wil bij deze onderstrepen wat Marc 82 Recon al zei en ik denk dat het slimmer is om gewoon het betreffende forum te benoemen en niet inhoudelijk iets af te gaan kraken, dan kun je beter tegen de mensen in hun gezicht zeggen, wel zo netjes.
Proos schreef:Ik wil bij deze onderstrepen wat Marc 82 Recon al zei en ik denk dat het slimmer is om gewoon het betreffende forum te benoemen en niet inhoudelijk iets af te gaan kraken, dan kun je beter tegen de mensen in hun gezicht zeggen, wel zo netjes.
Oke je hebt een punt maar een geintje zoals dit moet toch kunnen of niet?
juist narco een belg geen vlaming en zoals recent in een PM ontvangen opmerking over iemand die hier 2 posts had dat ik een franse vlaming was ofzoiets en dat dat geen landverraad was god wat heb ik mij toen halfdood gelachen.
ben Belg ja en trots ook (ook al benk ik 1/4 nederlander)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Narcolepticus schreef:Ja Marc trekt het nu echt aan. Hij is een Belg in vlees en bloed.
Ik trek me er niet zoveel van aan.
Ik trek er mij ook niks van aan, maar dat is niet echt belangrijk. Een forum uit de grond stampen kost veel werk en als je het graag doet en de mogelijkheid ertoe hebt steek je er veel tijd in. Daarom vind ik het zeer jammer dat er dit soort 'kritiek' op dat forum komt. Niet alleen is die kritiek scherp en beledigend, ze wordt ook nog eens - in principe - achter de rug gegeven.