Just to let you know
wil je een WO2 film maken?
- Guido
- Lid
wil je een WO2 film maken?
Ey stel nu dat je een film o.i.d. wilt maken mbt WO2! Check dan dit even http://www.hab3045.nl !
Just to let you know
Just to let you know
Laatst gewijzigd door Guido op 02 mar 2005, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ik had ook eens gelezen dat die groep een Documentaire had gemaakt,waar ook Marloes van dit forum in meespeelde.(Over het verzet dacht ik)
Dat zou toch in Februarie op Discovery komen? maar heb het nog niet zien staan,of gezien.
Dat zou toch in Februarie op Discovery komen? maar heb het nog niet zien staan,of gezien.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
Marc 82 Recon
- Lid
Ik had ook eens gelezen dat die groep een Documentaire had gemaakt,waar ook Marloes van dit forum in meespeelde.(Over het verzet dacht ik)
Ja heb er zelf ook in gespeeld. Het is al uitgezonden op tv een tijd terug. "europe's secret army" en dan aflevering van Nederland. zal vast nog herhaald worden!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
-
Marc 82 Recon
- Lid
- Jan
- Lid
RelicHunter44 schreef:Ik had ook eens gelezen dat die groep een Documentaire had gemaakt,waar ook Marloes van dit forum in meespeelde.(Over het verzet dacht ik)
Dat zou toch in Februarie op Discovery komen? maar heb het nog niet zien staan,of gezien.Ja heb er zelf ook in gespeeld. Het is al uitgezonden op tv een tijd terug. "europe's secret army" en dan aflevering van Nederland. zal vast nog herhaald worden!