Belgisch leger op pad
- Narcolepticus
- Lid
Belgisch leger op pad
Ik, nog met vermoeide slaapoogjes rustig aan het peddelen op de fiets richting de Ring (tussen Geel en Mol)
Word ik daar toch niet bijna van mijn sokken gereden door een hoop militaire voertuigen zeker. 't Waren er een hoop en ik heb er een gezien die nog de KFOR op z'n aanhangwagen had staan.
Word ik daar toch niet bijna van mijn sokken gereden door een hoop militaire voertuigen zeker. 't Waren er een hoop en ik heb er een gezien die nog de KFOR op z'n aanhangwagen had staan.
- Darryl
- Lid
Zo was ik een keer in het bos aan het wandelen, ik ben toen ff gaan pissen bij een struik
en opeens staan er 6 militaire om me heen die zeggen dat ik moet gaan wieberen 

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Dat is behoorlijk schrikken, ze waren toch niet zó goed gecamoufleerd dat je over de commandant zat te sauzen, hoop ik?Darryl schreef:Zo was ik een keer in het bos aan het wandelen, ik ben toen ff gaan pissen bij een struiken opeens staan er 6 militaire om me heen die zeggen dat ik moet gaan wieberen

Daar is 'ie weer!
-
- Lid
- Narcolepticus
- Lid
- Darryl
- Lid
Tja, geen ideeNarcolepticus schreef:Ik dacht het... Was wel even zo van 'huh'?
En ja op de SID-in beurs ben ik even langs defensie geweest voor een brochure
Darryl... Wat is wieberen?

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
- gilles
- Lid
- Darryl
- Lid
Jah, ik schrok me ook dood!! Ik kreeg mijn gulp niet meer dicht van angst!gilles schreef:SAME STORRY HERE![]()
Was ik met mijn fiets over de brug aan het rijden en ineens verschoot ik me dood want ik keek juist opzij en er lag een militair in een tentje met een mitraileeur op mij gericht![]()
Naar het schijnt waren ze een dorp verder ook met tanks etc. bezig
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Kijk, dat is veel effectiever dan de politie. Gewoon een groepje zwaar bewapende soldaten op die wildplassers afsturen, kan de politie weer fijn in de berm gaan liggen 

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Dodo
- Lid
Wieberen betekend dat je moet oprottenDarryl schreef:Tja, geen ideeNarcolepticus schreef:Ik dacht het... Was wel even zo van 'huh'?
En ja op de SID-in beurs ben ik even langs defensie geweest voor een brochure
Darryl... Wat is wieberen?

maar toch wel handig om uiteindelijk je zaakje naar binnen te ritsen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Peter M
- Lid
Net zoals ik, ik vrees dat de mensen van Televox mij hebben gefilmd toen ik uitleg aan het vragen was over een officiersopleiding.Narcolepticus schreef:En ja op de SID-in beurs ben ik even langs defensie geweest voor een brochure![]()
Ik vind het steeds indrukwekkend, van die legerkaravanen, hoe klein ze ook mogen zijn, ineens zo'n kolonne uniforme voertuigen tussen de bonte mengeling van auto's op de baan...
(Vergeef mij mijn melancholische bui)
-
- Lid
nou ik mag de 16e effe lekker in antwerpen langskomen voor die eerste computertest (snap niet waarom ik dat elke keer moet komen doen wss omdat de test langer dan een jaar geleden is wss moet alles weer opnieuw gaan doen ook alle andere keuringen kutzooi)
en me inschrijven voor Ambulancier (nouja Brancardier-Chauffeur) CMO1
en me inschrijven voor Ambulancier (nouja Brancardier-Chauffeur) CMO1
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Ik woon op de Veluwe en daar is het één grote verzameling aan legerplaatsen en kazernes. Dus, militaire colonnes zijn mij niet vreemd. Ook al omdat mijn vader in het leger zit (adjudant, School Verbindingsdienst) ben ik opgegroeid met 'legergroen'.
Ik kan mij dan ook best classificeren als militarist.
Ik kan mij dan ook best classificeren als militarist.

http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Tim
- Lid
- Contacteer: