Ja dat is Belgisch voor klassenleraar, oftewel mentorTitularis??? Is dat een soort mentor?
Smoesjes voor slechte punten/rapporten
- Dodo
- Lid
Ik flapte eruit dat t in me andere jaszak zat..Een stencil dat we moesten doorlezen. Ik heb welgeteld 2 min int lokaal gezeten :SDarryl schreef:Ik zeg altijd: ik ben nog de beste van de klas!
Bij ons zij die: ''het zit in mijn andere broek....''gilles schreef: Btw, onlnags iemand in mijn klas die zijn taak niet had : "mijn parkiet eeft het opgegeten "
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Darryl
- Lid
- Darryl
- Lid
En als ze je dan nog niet geloven, maak je hem zeiknat en laat hem (opgevouwe) lekker drogen en dan neem je hem mee naar school....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
- Simon
- Lid
tijdens de exaamens altijd zeggen dat het goed ging
en dan als jeje rapport krijgt: heuuu zo weinig, ik dacht echt dat ik veel meer had gehaald...
(gebruik ik momenteel...)
en zeggen dat het volgende keer wel zal beteren en blabla
en dan als jeje rapport krijgt: heuuu zo weinig, ik dacht echt dat ik veel meer had gehaald...
en zeggen dat het volgende keer wel zal beteren en blabla
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- Darryl
- Lid
Jah, maar dan zeggen je ouders vast :''Mejaar, dat kan toch zo maar niet! Wat is die leeraar voor een gladiool! Terug met dat rapport! Tja, en dan ben je de lul he....pjupie schreef:Zeggen dat de leraren per ongeluk verkeerde punten hebben ingevoerd, zou opzig ook wel lukken
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
- Darryl
- Lid
Maar in feite heeft die leraar geen fout gemaakt dus......pjupie schreef:ja oke, maar dan klaag je de leraar aan dat hij een fout heeft gemaakt
- Nick
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Peter M
- Lid
Altijd zeggen dat het écht barslecht is gegaan en maak het jezelf ook wijs. Dan is de teleurstelling niet zo groot als je gelijk had en de oplichting des te groter als je fout zat.Simon schreef:tijdens de exaamens altijd zeggen dat het goed ging