wittmann schreef:uhm ja zoiets
maar die-hard wil ik het niet noemen
Gewoon DIE dan?
Je longen worden waarschijnlijk meer aangetast door de uitlaat van auto-gassen dan dat beetje rook van de sigaretten. Kijk,dat je niet in openbare ruimtes -Bijvoorbeeld in de trein,bus,etc- mag roken OK,maar over straat mogen mensen voor mij wel roken. En je gaat echt niet dood van een sigaret hoorWillem ter Haar schreef:Ik zeg niet doen. Naast dat je mijn omgeving vervuilt en ik in de rook moet staan als ik op de bus moet wachten, ben je longkanker aan het kweken. Wil je dood, knoop je dan op. Gaat een stuk sneller.
Het is net of ik mijn vader hoor praten:wittmann schreef:ach ja.. ik leef maar 1 keer...
laat het die 1e keer wel leuk zijn
gvdbor schreef:Het is net of ik mijn vader hoor praten:wittmann schreef:ach ja.. ik leef maar 1 keer...
laat het die 1e keer wel leuk zijn
Liever 5 jaar korter leven met roken dan 5 jaar langer zonder roken.
Toen hij op zijn 67e zijn longen zo ongeveer uitkotste heeft hij die mening toch herzien, hoewel het toen te laat was.
Maar goed, als jij graag wil roken. Stoor je niet aan mij, ik heb het zelf ook jaren gedaan dus ik weet waar het over gaat.
Maar om nou te zeggen dat het leven MET roken leuk is, durf ik toch ernstig in twijfel te trekken: Je stinkt zelf, je omgeving stinkt, je kleren stinken. Je moet er constant voor zorgen dat je voldoende shag/sigaretten hebt. Op steeds minder plekken mag je nog roken, je wordt dus naar buiten verbannen, maar Oh, wat is het leuk allemaal.....