Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Dus komt het er nu op neer dat de zanger gewoon wat te schreeuwen wilt hebben, enkel geen inspiratie had en dus maar begonnen is over de 2e Wereldoorlog, de holocaust etc.
Dus de teksten slaan uiteindelijk gewoon nergens op en zijn uit de lucht gegrepen, en er hoeft niet zoveel aandacht aan besteed te worden omdat alles toch noch kant noch wal raakt?
wat is dit voor bullshit dodo !

dat word hier nergens gezegt !
dat heb je echt uit het niks gegrepen !!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Afbeelding
Starting up again
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

haha
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

killingspree schreef:nou om hier een duidelijk antwoord op te geven !
het is geen lofzang met marcherende laarzen er onder !
er zijn stukken door middel van effect naar voren gebracht als of het eens stuk uit een toespraak is ! er zitten stukken met een soort van wanhoop zang in !
en een stuk waar in blijkt dat het een zeer verkeerde beslissing is geweest

is dat duidelijk genoeg
Nee, want marcherende laarzen daar kicken die rechtsen juist op. Kun je dat stuk over "een zeer verkeerde beslissing" nader toelichten? Dat moet interessant zijn.

Hoe probeer ik deze discussie dan te draaien? Het enige, en dan ook echt het enige dat ik probeer te bereiken is een inhoudelijke uitleg waardoor ik snap wat jullie met het zingen van die teksten beogen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

killingspree schreef:
Dus komt het er nu op neer dat de zanger gewoon wat te schreeuwen wilt hebben, enkel geen inspiratie had en dus maar begonnen is over de 2e Wereldoorlog, de holocaust etc.
Dus de teksten slaan uiteindelijk gewoon nergens op en zijn uit de lucht gegrepen, en er hoeft niet zoveel aandacht aan besteed te worden omdat alles toch noch kant noch wal raakt?
wat is dit voor bullshit dodo !

dat word hier nergens gezegt !
dat heb je echt uit het niks gegrepen !!
Klopt, had het topic doorgelezen, maar dat is niet te volgen. Iedereen draait om iedereen heen..
Harro heeft mij gecorrigeerd. Zie de voorgaande post aan die van jou.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ik kies geen partij maar ik vind het wel jammer dat jullie met 5 man tegelijk op Niels afvliegen. 5 tegen 1 :roll:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Oke Ik heb het even bekeken nog hé

Wo2 en metal heet het topic.
Maar er gaan 2 pagina's over muziek en 11 zijn OFFTOPIC

Zullen we de titel maar veranderen in: Het beschuldig iemand van fascisme topic?
Starting up again
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Nick schreef:Ik kies geen partij maar ik vind het wel jammer dat jullie met 5 man tegelijk op Niels afvliegen. 5 tegen 1 :roll:
Inderdaad :roll: :roll:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

harro

ik zeg het je nu al voor de zoveelste meer maar schijnbaar lees jij er telkens overheen beste vriend !!!

je moet een cd gewoon horen om te weten wat er gaande is en wat er bedoeld word !!

als jij het tekst boekje van bruce springsteen gaat lezen kan je ook een zeer vrolijk lied verwachten dat over appels gaat bijv ( noem maar wat )( niet aan komen wel nummer bedoel je nu eigenlijk van bruce ?????? ) maar als je het gaat beluisteren kom je ook te horen dat het een zeer droevig lied is dat op een bepaalde manier neer is gezet waardoor de tekst anders word dan gewoon woorden !

ik kan het je wel deels verwoorden maar als je hier niet aan wil toegeven dan houd het hier gewoon echt op jongen !

helaas ! dan moeten we hier gewoon een punt achter zetten harro ! is heel vervelend maar het is niet anders !
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

FELIX schreef:
Nick schreef:Ik kies geen partij maar ik vind het wel jammer dat jullie met 5 man tegelijk op Niels afvliegen. 5 tegen 1 :roll:
Inderdaad :roll: :roll:
Ik zou zeggen, help hem, dan is het 5 tegen 3 :)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nick schreef:Ik kies geen partij maar ik vind het wel jammer dat jullie met 5 man tegelijk op Niels afvliegen. 5 tegen 1 :roll:
Dat kan wel zijn maar dat krijg je als vijf mensen vragen aan hem stellen en stelselmatig geen antwoord krijgen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

5 tegen 3?

Wie tegen wie?


RELLLLUUUUUUUUUUUUUH

Wo2.nl HOOLLIEESSS!!!
Starting up again
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

de eerste 2 pagina's waren inderdaad volgens de vraag ! naar aanleiding van mijn gedoe
daarna begon het gezeik over die onzin
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Killingspree, je begint nu eindelijk antwoorden te geven op onze vragen. Wat dat nu zo moeilijk dat het elf pagina's moest duren?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Skylighter schreef:
FELIX schreef:
Nick schreef:Ik kies geen partij maar ik vind het wel jammer dat jullie met 5 man tegelijk op Niels afvliegen. 5 tegen 1 :roll:
Inderdaad :roll: :roll:
Ik zou zeggen, help hem, dan is het 5 tegen 3 :)
Wie is nummer 2 dan? Ik help hem al een tijdje hoor :wink:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gesloten