Wo2 en Metal
- Harro
- Lid
- killingspree
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Als dit uitloopt in een wedstrijdje moddergooien gooi ik het topic meteen dicht.
Graag weer op normale toon en met goede argumenten en respect met elkaar discussiëren.
Het boeit me geen biet wie er met dat moddergooien is begonnen, ik eis alleen dat het nu meteen stopt. Dus geen posts in de trend van 'hij begon', we gaan vanaf hier gewoon, normaal verder.
Geen normale discussie = geen topic.
Graag weer op normale toon en met goede argumenten en respect met elkaar discussiëren.
Het boeit me geen biet wie er met dat moddergooien is begonnen, ik eis alleen dat het nu meteen stopt. Dus geen posts in de trend van 'hij begon', we gaan vanaf hier gewoon, normaal verder.
Geen normale discussie = geen topic.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- killingspree
- Lid
- killingspree
- Lid
sbf Koch
wat ben jij een onozel kind.
sorry dat ik het zeg !
ik vind het wel goed geweest met deze dicussie
wat wil je nu horen ja je hebt gelijk ???????????
je kunt niet in elke discussie je gelijk krijgen, als zou je dat misschien graag krijgen !
als ik geen zin meer heb om te discusieren over dit onderwerp en zeg geen intresse tot antwoorden !
WIL DAT DAN ZEGGEN DAT IK GEEN ANTWOORDEN WEET !!!!!!! ?????? !!!!!
doe toch normaal man
netzoals harro ook al aangaf !
SLOTJE
ga je maar in je eentje discusieren dan geef je je zelf maar zo veel gelijk als je wil !
gr van niels
wat ben jij een onozel kind.
sorry dat ik het zeg !
ik vind het wel goed geweest met deze dicussie
wat wil je nu horen ja je hebt gelijk ???????????
je kunt niet in elke discussie je gelijk krijgen, als zou je dat misschien graag krijgen !
als ik geen zin meer heb om te discusieren over dit onderwerp en zeg geen intresse tot antwoorden !
WIL DAT DAN ZEGGEN DAT IK GEEN ANTWOORDEN WEET !!!!!!! ?????? !!!!!
doe toch normaal man
netzoals harro ook al aangaf !
SLOTJE
ga je maar in je eentje discusieren dan geef je je zelf maar zo veel gelijk als je wil !
gr van niels
- Brianlinden
- Lid
- Brianlinden
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Ik heb het hele topic eens zitten lezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Harro en Sbf. Koch nou fout doen? Ze stellen duidelijke vragen, beargumenteren hun punten en vragen vervolgens of ze hier antwoord op kunnen krijgen, wat is daar fout aan?? Vervolgens reageren de mensen van Stench of Death alsof iedereen ze hier voor Neo-Nazi uitmaakt, zonder met antwoorden op de vragen te komen die meteen alle eventuele beschuldigingen zouden weerleggen.
Omslachtige antwoorden als 'het is historisch correct' en 'we staan niet achter extreem-rechtse denkbeelden en dat is ergens op onze website te lezen' zijn nog geen antwoord op de vraag van Harro en Koch wat er dan wel met de muziek bedoelt wordt en of de mensen van SoD zelf ook niet vinden dat iets meer nuance gepast had geweest bij sommige teksten.
Natuurlijk moet iedereen zelf uitmaken waar hij over zingt en dergelijke, maar er werd begin van dit topic door de leden zelf gevraagd om de mening van de andere forummers, als een aantal dan hun vraagtekens bij het gebeuren plaatsen is ineens het forum te klein, reageren ze gepikeerd met een hoop ?????? en !!!!!! en dikgedrukte zinsdelen.
Omslachtige antwoorden als 'het is historisch correct' en 'we staan niet achter extreem-rechtse denkbeelden en dat is ergens op onze website te lezen' zijn nog geen antwoord op de vraag van Harro en Koch wat er dan wel met de muziek bedoelt wordt en of de mensen van SoD zelf ook niet vinden dat iets meer nuance gepast had geweest bij sommige teksten.
Natuurlijk moet iedereen zelf uitmaken waar hij over zingt en dergelijke, maar er werd begin van dit topic door de leden zelf gevraagd om de mening van de andere forummers, als een aantal dan hun vraagtekens bij het gebeuren plaatsen is ineens het forum te klein, reageren ze gepikeerd met een hoop ?????? en !!!!!! en dikgedrukte zinsdelen.
Вместе мы непобедимы
- stengun
- Lid
- Contacteer: