Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Harro schreef:
FELIX schreef:Je hoeft toch niks over te dragen met je muziek, misschien maakt hij die omdat hij het LEUK vind.
Gezien hun teksten hoop ik niet dat het enkel is omdat hij het leuk vindt.
Ja, maar bij heavy metal horen nu eenmaal wat ruigere teksten, ze hebbn hun eigen stijl ontwikkeld! Ik bedoel met leuk dat hij muziek maaakt omdat hij het leuk vind om te zingen in een band te zitten en eventueel met instrumenten om te gaan. Niemand is verplicht naar deze muziek te luisteren als hij of zij de teksten niet gepast vind. Mensen die van deze muziek houden weten wat voor teksten ze kunnen aantreffen en vinden deze waarschijnlijk goed. Dat betekend niet dat ze nazistische ideéen nastreven, maar dat ze de muziek goed vinden klinken: leuke melodie, lekker hard zingen en schreeuwen en in de teksten een deel geschiedenis benadrukken hetzij bij sommige bands negatief, het zij bij sommige bands positief. In dit geval is het de periode 1939-45.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

killingspree, wat een kinderachtige msn-naam heb je nu zeg :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Wat is dit een kut topic zeg ga gewoon veder over muziek, daar is dit topic voor opgestart

in plaats van weer een discussie over neo nazi gezeik!

Ik ben het hier beu altijd wordt iemand Neo nazi genoemd en rechts extreem en blabla gezeur

Ga gewoon on topic en kap met dit gezeik over een CDtje
Starting up again
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

jeroen, ga lekker een stukje fietsen

kan hij weer niet tegen als jij geen gelijk krijgt !!
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Wat is dit een kut topic zeg ga gewoon veder over muziek, daar is dit topic voor opgestart

in plaats van weer een discussie over neo nazi gezeik!

Ik ben het hier beu altijd wordt iemand Neo nazi genoemd en rechts extreem en blabla gezeur

Ga gewoon on topic en kap met dit gezeik over een CDtje
ik heb al eerder gevraagd of deze gesloten kon worden maar schijnbaar vonden harro en zijn vriendjes het nodig mij maar een beetje verder af te zeiken om zijn gelijk maar te krijgen en hadden ze er nog geen genoeg van !!!
ahzo kost me nog geld om even te keuren :s


laat dan maar. zo goed vond ik de samples ook weer niet.
de muziek was goed maar de tekst die gebrult werd nou sorry daar kan ik toch niets achter vinden
je kunt toch ook niet over een film mee praten die je niet gezien hebt !!
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

killingspree, wat een kinderachtige msn-naam heb je nu zeg
tja als jij een persoonlijk bericht gaat zitten plaatsen waarom zou ik dan niet zo achterbaks mogen zijn !

simpele
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Timo schreef:Wat is dit een kut topic zeg ga gewoon veder over muziek, daar is dit topic voor opgestart

in plaats van weer een discussie over neo nazi gezeik!

Ik ben het hier beu altijd wordt iemand Neo nazi genoemd en rechts extreem en blabla gezeur

Ga gewoon on topic en kap met dit gezeik over een CDtje
Ik had het niet beter kunnen zeggen!
Kap er nu maar eens mee!!

Ik ken Niels en hij is ZEKER geen Neo Nazi, extreem rechts of whatever!
Het is wel genoeg geweest!!
Laatst gewijzigd door Darryl op 28 mei 2005, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

En het moraal van het verhaal is? :D
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harro schreef:killingspree, wat een kinderachtige msn-naam heb je nu zeg :mrgreen:
Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik geef m je voor 15 euro :)
Starting up again
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

kereltje ik heb van in het begin naar jou site geweest en het is goed gelezen enzo en is goed gekeken en vond het heel raar overkomen.

ik ben pas beginnen posten toen meerdere mensen zich dezelfde vragen stelden als ik in mijn hoofd had.

het kan best dat het waar gebeurd is. sjah holocaust is ook allemaal gebeurd he je ziet er mij geen liedjes over maken.
ik zeg maar dat het pro duits overkomt en blijkbaar niet alleen bij mij.

mensen die muziekcd's kopen kopen het voor de muziek niet voor het boekje dat erbij zit om dat effe te gaan lezen.
Mensen denken bijna niet meer na met deze televisie-inlepel-wereld waarbij alles voorgekauwd bij de mensen de strot word ingeramd denk je dat mensen die jou muziek luisteren echt gaan weten wat jij denkt? mensen lezen geen boekjes das voor veel te moeilijk omdat ze dan niet op mekaar kunnen inbeuken tot ze bont en blauw zijn.

weet goed genoeg hoe het wereldje van de alternatieven in mekaar zit. Heb er zelf jaren ingezeten. Ben gewoon overgeschakeld op muziek uit jaren 40 en 60 jah WOII en Vietnam periode. Dat doet mij meer door mijn hobbies dan alternatieve muziek voortaan. aangezien de meeste toch commerciele bullshit zijn geworden en een andere hoop neo-nazistische teksten heeft.

daarmee basta. tis niet omdat ik jullie mening niet deel dat ik minderwaardig ben aan je.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

killingspree schreef: kijk eens op tmf
luister eens naar die teksten
wat is daar de boodschap van !
Geen boodschap. Pimps en bitches, walgelijk. Maar wil je beweren dat teksten die nazistisch overkomen dan ook maar kritiekloos moeten kunnen?
killingspree schreef:wij hebben een historisch ondergronde tekst !
Dus?
killingspree schreef:wat wil zeggen dat we niets over HOEVEN te dragen want het IS reeds gebeurt !
Dus?
killingspree schreef:we hebben een stuk geschiedenis genomen wat WIJ intressant vonden en waar MEEER mensen intresse hebben
Klopt, en dat is nu juist het punt. Maar wat wil je overbrengen op je publiek en waar blijkt dat uit?
killingspree schreef:schijnbaar vinden mensen zoals harro die ( naar blijkt ) ook intresse hebben in wo2 dit geen intressant stuk omdat er destijds mensen aan gestorven zijn ! (dat klopt)
:? En hier ben ik je kwijt.
killingspree schreef:is het verboden een stuk geschiedenis te belichten wat niet voor de hand ligt
Het gaat erom hoe je het belicht. Het mag toch duidelijk zijn dat diverse mensen op dit forum niet snappen waarom het jullie geen donder kan schelen dat jullie teksten verkeerd over kunnen komen op rechts.
killingspree schreef:is het verboden een stuk geschiedenis te belichten waar de meesten mensen niet over praten omdat het nog steeds verzwegen word door vele mensen
Niet als je het kritiekloos zingt en absoluut niet duidelijk maakt wat jullie willen zeggen door deze geschiedenis te benadrukken.
killingspree schreef:( harro zal wel weer meer moeten hebben omdat het hem nog steeds niet duidelijk is )
Hoe kon je het zo raden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

wat boeit dat !

flikker dit topic er toch gewoon uit
ik geef harro niet zijn ( zo extreem gewenste gelijk ) en harro geef mij geen gelijk (wat ik ook niet hoef om dat het nog te belachelijk voor woorden is )
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

--------------------------------------------------------------------------------

killingspree schreef:

kijk eens op tmf
luister eens naar die teksten
wat is daar de boodschap van !

Geen boodschap. Pimps en bitches, walgelijk. Maar wil je beweren dat teksten die nazistisch overkomen dan ook maar kritiekloos moeten kunnen?
killingspree schreef:
wij hebben een historisch ondergronde tekst !

Dus?
killingspree schreef:
wat wil zeggen dat we niets over HOEVEN te dragen want het IS reeds gebeurt !

Dus?
killingspree schreef:
we hebben een stuk geschiedenis genomen wat WIJ intressant vonden en waar MEEER mensen intresse hebben

Klopt, en dat is nu juist het punt. Maar wat wil je overbrengen op je publiek en waar blijkt dat uit?
killingspree schreef:
schijnbaar vinden mensen zoals harro die ( naar blijkt ) ook intresse hebben in wo2 dit geen intressant stuk omdat er destijds mensen aan gestorven zijn ! (dat klopt)

En hier ben ik je kwijt.
killingspree schreef:
is het verboden een stuk geschiedenis te belichten wat niet voor de hand ligt

Het gaat erom hoe je het belicht. Het mag toch duidelijk zijn dat diverse mensen op dit forum niet snappen waarom het jullie geen donder kan schelen dat jullie teksten verkeerd over kunnen komen op rechts.
killingspree schreef:
is het verboden een stuk geschiedenis te belichten waar de meesten mensen niet over praten omdat het nog steeds verzwegen word door vele mensen

Niet als je het kritiekloos zingt en absoluut niet duidelijk maakt wat jullie willen zeggen door deze geschiedenis te benadrukken.
killingspree schreef:
( harro zal wel weer meer moeten hebben omdat het hem nog steeds niet duidelijk is )

Hoe kon je het zo raden.
komt meneer de bedweter weer aan
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dodo schreef:
Harro schreef:killingspree, wat een kinderachtige msn-naam heb je nu zeg :mrgreen:
Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten?
Hij is online onder de schermnaam "Harro de Homo" :roll:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten