Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Je hoeft verdorie toch niet altijd achter alle muziek en weet ik veel wat nog meer iets te zoeken!! Laat die jongen gewoon muziek maken, en als hij dat nou gewoon leuk vind???? GEWOON muziek maken. Alsof je aan meneer Wijngaard vraagt:''Wat heeft u met de brennerpas en met pijpen?? :? Hou toch op en laat iedereen lekker doen wat hij wil. :x
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Mensen wij beweren ook niet dat hij of zijn band neo-nazi's zijn.
We zeggen gewoon dat deze soort van personen zich kunnen gaan associeren met hun teksten omdat de teksten als pro 3de reich opgevat kunnen worden.

en daarbij killingspree ik ben verre van een vriendje van Harro. ik heb ook mijn meningsverschillen met hem hoor maar dat wil niet zeggen dat omdat ik meestal een andere mening heb dan hij dat ik nu mijn mening hierover niet meer mag zeggen!
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ei harro

nu zijn we er toch !!!!!!!!!!!!!!!1

TADA!!!eindelijk
killingspree schreef:
is het verboden een stuk geschiedenis te belichten wat niet voor de hand ligt

Het gaat erom hoe je het belicht. Het mag toch duidelijk zijn dat diverse mensen op dit forum niet snappen waarom het jullie geen donder kan schelen dat jullie teksten verkeerd over kunnen komen op rechts.
killingspree schreef:
is het verboden een stuk geschiedenis te belichten waar de meesten mensen niet over praten omdat het nog steeds verzwegen word door vele mensen

Niet als je het kritiekloos zingt en absoluut niet duidelijk maakt wat jullie willen zeggen door deze geschiedenis te benadrukken.
hoe kun je dit weten zonder dat je de cd kent !!!!!

dus conclusie !!

luister die cd eens eerst en begin dan je gemekker
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harro schreef:
Dodo schreef:
Harro schreef:killingspree, wat een kinderachtige msn-naam heb je nu zeg :mrgreen:
Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten? Mag ik 'm weten?
Hij is online onder de schermnaam "Harro de Homo" :roll:
Hmm..
Matig. Zowel de actie, als de actie zelf.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Nou lekker boeiend je verstaat die zanger toch niet met zn gebler dus niemand weet waar die dude t over heeft
Starting up again
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Harro schreef:En waarom alles op mij toespitsen terwijl er een half dozijn mensen in deze thread zit met dezelfde vragen als ik?
Daarmee bedoel ik dus uitspraken als...
killingspree schreef:ja maar er is er maar 1 die het schijnbaar niet wil begrijpen en het hem heel hoog zit !!
Sjoerd, Skylighter, Sbf. Koch, Marc 82 recon, Zhukov en nog een paar zijn er meer dan één.
Laatst gewijzigd door Harro op 28 mei 2005, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ja maar er is er maar 1 die het schijnbaar niet wil begrijpen en het hem heel hoog zit !!

Nou lekker boeiend je verstaat die zanger toch niet met zn gebler dus niemand weet waar die dude t over heeft
haha super

thanks timo :D mega vet !!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Harro schreef:
killingspree schreef:wat boeit dat !

flikker dit topic er toch gewoon uit
ik geef harro niet zijn ( zo extreem gewenste gelijk ) en harro geef mij geen gelijk (wat ik ook niet hoef om dat het nog te belachelijk voor woorden is )
Het vervelende in dit topic is dat je eerst pagina's lang geen antwoord geeft maar wel steeds aankomt met dingen die ik niet gezegt heb (als zou ik gezegt hebben dat jullie nazi's zijn) om vervolgens net te doen alsof ik raar doe.

En waarom alles op mij toespitsen terwijl er een half dozijn mensen in deze thread zit met dezelfde vragen als ik?
Die vraag is volgens mij nu beantwoord dus kunnen we nu kappen met dit eindeloze gezeik!!!!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

killingspree schreef:hoe kun je dit weten zonder dat je de cd kent !!!!!
Omdat jullie teksten op jullie website staan. Leg mij dan eens uit hoe jullie op die CD door jullie zang duidelijk maken dat de teksten geen lofzang zijn op het nazisme? Want daar draait de hele controverse zo langzamerhand om.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

killingspree schreef:ik heb al eerder gevraagd of deze gesloten kon worden maar schijnbaar vonden harro en zijn vriendjes het nodig mij maar een beetje verder af te zeiken om zijn gelijk maar te krijgen en hadden ze er nog geen genoeg van !!!
Nee Killingspree, je vat het allemaal veel te negatief op. Niemand wil jou of je groep hier zwart maken (ik iig niet). Wacht, laat ik een voorbeeldje geven;

Stel, ik zit in een groep en ik zing over het verslaan van het fascistische beest, over verheerlijking van de Communistische Partij, proletariërs aller landen verenigt u en over de bescherming en uitdraging van het gedachtengoed van Lenin. Dan ligt het voor de hand dat mijn bandje als een Communistisch, misschien zelfs wel Stalinistisch bandje wordt gezien, waar of niet? Omdat ik tegen de misdaden van het Stalin-regime ben wil ik natuurlijk niet zo bekend staan, maar mijn muziek neemt niet weg dat anderen die indruk krijgen.

Is het dan niet zo dat je als groep alles zou moeten doen om duidelijk te maken wat je standpunten zijn, door bijvoorbeeld ook een liedje te zingen over de ontberingen in de Goelags?? Dan krijgen je aanhangers in ieder geval twee kanten van de medaille te zien.
je kunt toch ook niet over een film mee praten die je niet gezien hebt !!
Nee, maar je weet natuurlijk wel de strekking als je het boek van de film al gelezen hebt.
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dus komt het er nu op neer dat de zanger gewoon wat te schreeuwen wilt hebben, enkel geen inspiratie had en dus maar begonnen is over de 2e Wereldoorlog, de holocaust etc.
Dus de teksten slaan uiteindelijk gewoon nergens op en zijn uit de lucht gegrepen, en er hoeft niet zoveel aandacht aan besteed te worden omdat alles toch noch kant noch wal raakt?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dodo schreef:Dus komt het er nu op neer dat de zanger gewoon wat te schreeuwen wilt hebben, enkel geen inspiratie had en dus maar begonnen is over de 2e Wereldoorlog, de holocaust etc.
Dus de teksten slaan uiteindelijk gewoon nergens op en zijn uit de lucht gegrepen, en er hoeft niet zoveel aandacht aan besteed te worden omdat alles toch noch kant noch wal raakt?
Nee, ik denk dat killingspree het met mij eens is dat het niet over de holocaust gaat en niet over de tweede wereldoorlog. Het gaat over de pseudo-religie cq. ideologie achter het nazisme.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

.
Omdat jullie teksten op jullie website staan. Leg mij dan eens uit hoe jullie op die CD door jullie zang duidelijk maken dat de teksten geen lofzang zijn op het nazisme? Want daar draait de hele controverse zo langzamerhand om.
nou om hier een duidelijk antwoord op te geven !
het is geen lofzang met marcherende laarzen er onder !
er zijn stukken door middel van effect naar voren gebracht als of het eens stuk uit een toespraak is ! er zitten stukken met een soort van wanhoop zang in !
en een stuk waar in blijkt dat het een zeer verkeerde beslissing is geweest

is dat duidelijk genoeg !



Stel, ik zit in een groep en ik zing over het verslaan van het fascistische beest, over verheerlijking van de Communistische Partij, proletariërs aller landen verenigt u en over de bescherming en uitdraging van het gedachtengoed van Lenin. Dan ligt het voor de hand dat mijn bandje als een Communistisch, misschien zelfs wel Stalinistisch bandje wordt gezien, waar of niet? Omdat ik tegen de misdaden van het Stalin-regime ben wil ik natuurlijk niet zo bekend staan, maar mijn muziek neemt niet weg dat anderen die indruk krijgen.

Is het dan niet zo dat je als groep alles zou moeten doen om duidelijk te maken wat je standpunten zijn, door bijvoorbeeld ook een liedje te zingen over de ontberingen in de Goelags?? Dan krijgen je aanhangers in ieder geval twee kanten van de medaille te zien.
dit is mij volkomen duidelijk !
alleen de manier hoe met name harro deze discussie probeert te draaien valt me een beetje zwaar !
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harro schreef:
Dodo schreef:Dus komt het er nu op neer dat de zanger gewoon wat te schreeuwen wilt hebben, enkel geen inspiratie had en dus maar begonnen is over de 2e Wereldoorlog, de holocaust etc.
Dus de teksten slaan uiteindelijk gewoon nergens op en zijn uit de lucht gegrepen, en er hoeft niet zoveel aandacht aan besteed te worden omdat alles toch noch kant noch wal raakt?
Nee, ik denk dat killingspree het met mij eens is dat het niet over de holocaust gaat en niet over de tweede wereldoorlog. Het gaat over de pseudo-religie cq. ideologie achter het nazisme.
Ah, oke.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

blaat
Laatst gewijzigd door Timo op 28 mei 2005, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Starting up again
Gesloten